شهربازی فعالی نداریم که پلمب شده باشد

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرمانشاه از فعالیت عملیات عمرانی شهربازی فانفار خبر داد و گفت: در شهر کرمانشاه شهربازی فعالی نداریم که به دلیل غیراستاندارد بودن وسایل پلمب شده باشد.

به گزارش ایمنا، وحید شامبیاتی در خصوص تکذیب اخبار پلمب شهربازی‌های کرمانشاه، اظهار کرد: کلانشهر کرمانشاه دارای دو شهربازی است که هر دو در تعطیلی به سر می‌برد و مراحل قانونی سرمایه‌گذاری آن‌ها در حال انجام است.

وی افزود: شهربازی فانفار با طی مراحل قانونی جهت جذب سرمایه‌گذار در حال اجرای عملیات‌های عمرانی است و پیش‌بینی می‌شود در نوروز ۹۹ به بهره‌برداری ۷۰ تا ۸۰ درصدی خواهد رسید.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: یکی دیگر از این دو شهربازی نیز به دلیل بدهی مستاجر قبلی به شهرداری و توقیف وسایل، منتظر حکم نهایی دادگاه برای واگذاری به سرمایه‌گذار است و انتظار می‌رود در دهه فجر امسال رسما فعالیت عمرانی شهربازی لب‌ آب، آغاز شود.

شامبیاتی افزود: کل طرح شهربازی لب‌ آب در سه فاز طراحی شده که برای اجرای هر فاز یکسال زمان نیاز است وپس از اتمام هر فاز بهره‌برداری برای شهروندان میسر می‌شود.

وی با اشاره به اخبار منتشر شده در فضای مجازی و اعلام نظر کارشناس اداره استاندارد مبنی بر پلمب شهربازی‌های کرمانشاه، گفت: در شهر کرمانشاه شهربازی فعالی نداریم که به دلیل غیراستاندارد بودن وسایل پلمب باشد و احتمالا کارشناس مذکور از شهربازی شهر دیگری بازدید کرده است.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرمانشاه با تکدیب شایعات در این خصوص، تاکید کرد: انتطار می‌رود رسانه‌ها با در نظر گرفتن همه جهات اخبار را منتشر کنند تا از انتشار شایعات جلوگیری شود.

کد خبر 406571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.