«محور گردشگری رهنان» پروژه‌ محرک توسعه منطقه ۱۱ است

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: یکی از پروژه‌های محرک توسعه منطقه ۱۱، محور گردشگری رهنان شامل حمام، مسجد و زورخانه است که باید امکانات دیگری همچون طبیب‌خانه، غریب‌خانه، هتل، رستوران و سفره‌خانه های سنتی، باغ بستنی، باغ گیاهان دارویی، خانه لبنیات به آن اضافه شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمید اشرفی در هشتمین ملاقات مردمی در منطقه ۱۱ اصفهان اظهار کرد: یکی از پروژه‌های محرک توسعه منطقه ۱۱، محور گردشگری رهنان شامل حمام، مسجد و زورخانه است که باید امکانات دیگری به آن اضافه شود.

وی اظهار کرد: در بدو آغاز فعالیت در این منطقه و بررسی شرایط، با توجه به حجم بدهی‌ها و شرایط، گزارشی به شهردار اصفهان پیرامون وضعیت موجود ارایه کردیم و شهردار اصفهان نیز تاکید بر احیاء منطقه را داشتند.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با بیان اینکه اجرای پروژه‌های شهری با هدف تقویت و تجهیز زیرساخت‌های شهری و ارتقاء قلمرو عمومی مورد توجه قرار گرفته است، تصریح کرد: اجرای پروژه‌های محرک توسعه نیز در دستور کار این منطقه قرار دارد.

وی با اشاره به آزادسازی کارخانه روغن نباتی ناز، اظهار کرد: با تلاش‌های انجام شده کارخانه‌ای که ۲۰ سال موجبات نارضایتی ساکنان مناطق دو، هشت و ۱۱ را فراهم کرده و محیط زیست را به مخاطره انداخته بود، آزادسازی شد.

اشرفی ادامه داد: یکی از پروژه‌های محرک توسعه منطقه ۱۱، محور گردشگری رهنان شامل حمام، مسجد و زورخانه است که باید امکانات دیگری همچون طبیب‌خانه، غریب‌خانه، هتل، رستوران و سفره‌خانه های سنتی، باغ بستنی، باغ گیاهان دارویی، خانه لبنیات به آن اضافه شود.

وی با بیان اینکه محرک‌های توسعه‌ای نوعی ارزش‌آفرینی را برای منطقه ۱۱ به وجود می‌آورد و در این راستا احساس تعلق‌ شهروندان می‌تواند شرایط را برای پیشرفت مهیا کند، تصریح کرد: در برنامه‌های محرک توسعه‌ای کارآفرینی جمعی، جذب گردشگرهای داخلی و خارجی، ایجاد درآمدهای پایدار برای منطقه، ایجاد مرکز فعال برای تعاملات اجتماعی و فرهنگی، فعال‌سازی اقتصاد جامعه و منطقه را در بر دارد.

وی با بیان اینکه یکی از موارد مهم در مسیر محرک‌های توسعه، کاهش آسیب‌های اجتماعی است، اظهار کرد: این منطقه به دلیل مجاورت با مناطق دیگر در شهرستان خمینی‌شهر دچار آسیب‌هایی است که امیدواریم با رهنمودهای شهردار و معاونان شهردار بتوانیم در بهبود هر چه بهتر وضعیت منطقه گام‌هایی برداریم.

کد خبر 406565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.