بختیار: منع حضور تیم های خارجی در ایران تحت تاثیر مسائل سیاسی است

نماینده گلپایگان در مجلس شورای اسلامی گفت: بعضی اوقات شاهد دخالت هایی از وزرتخانه ها هستم که خارج از قوانین است و غیر قانونی است.

علی بختیار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با محروم کردن ایران برای میزبانی بازی های آسیایی توسط AFC اظهار کرد: بیانیه هایی در رابطه با اتفاقاتی که در این مدت رخ داده است وجود داشت و بر روی فرمایش های رهبر انقلاب اسلامی تمرکز خاصی داشتیم.

وی ادامه داد: با وجود نا امنی در خاورمیانه، ایران امن ترین کشور منطقه است، کشور آمریکا نیز موفق نشد که سردار سلیمانی را در کشور ایران ترور کند، همه این ها افتخاراتی برای جمهوری اسلامی ایران است که هیچ کدام از تروریست ها نتوانستند از مرز های ما عبور کنند.

نماینده مجلس شورای اسلامی، افزود: جای تعجب دارد که تیم های خارجی از حضور در ایران منع شده اند، مراجع تحت تاثیر موضوعات سیاسی قرار می‌گیرند و این فشار از سوی آمریکا ایجاد می‌شود.

بختیار اضافه کرد: کشور ایران تا کنون میزبانی های خوبی را برای بازی های آسیایی انجام داده است و از همه لحاظ بازیکنان و مربیان از امنیت کاملی برخوردار بودند.

وی با اشاره به اینکه نا امنی باید دلیلی داشته باشد، گفت: کشور ما از لحاظ امنیت در صدر منطقه قرار دارد.

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گاهی دخالت هایی از طرف وزارتخانه ورزش صورت می‌گیرد که باعث بهم ریختگی ورزش می‌شود، افزود: گاهی کار های غیر قانونی صورت می‌گیرد که خارج از چهار چوب است و تیم داری نیز قوانین و مقررات خود را دارد.

بختیار ادامه داد: هرکدام از باشگاه ها روند خوبی دارد در چهارچوب قوانین خود عمل می‌کند و هرگاه باشگاه از چهارچوب ها خارج شود باشگاه به سمت نابودی خواهد رفت.

وی در پاسخ به اینکه آیا فشار وزارتخانه ها بر روی تیم سپاهان است تا سرمربی این تیم از سپاهان جدا شود به تیم ملی برود، گفت: اکنون اطلاعی ندارم، ولی گاهی دخالت هایی از سمت آن ها می‌بینم که باعث تخریب فدراسیون ها و باشگاه ها شده است. بعضی اوقات شاهد دخالت هایی از وزارتخانه ها هستم که خارج از قوانین و غیر قانونی است، به آن ها تذکراتی را داده ایم تا این موضوع را رعایت کنند.

کد خبر 406560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.