ارسال لایحه بودجه شهرداری سبزوار به شورای شهر

معاون توسعه مدیریت و منابع شهردار سبزوار گفت: لایحه بودجه پیشنهادی سه هزار و ۷۶۴ میلیارد ریالی شهرداری سبزوار بعد از تهیه و تنظیم در موعد مقرر جهت تصویب رسما به شورای اسلامی شهر ارسال شد.

به گزارش ایمنا، مجید بازقندی اظهار کرد: در راستای تخصیص بهینه منابع و مصارف و کارآیی و اثربخشی فعالیت‌های شهرداری و ایجاد انضباط مالی به استناد ماده ۶۷ قانون شهرداری و ماده ۲۷ آیین نامه مالی شهرداری‌ها و بخشنامه بودجه سال ۹۹ شهرداری‌های کشور ابلاغی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور بودجه شهرداری سبزوار تهیه و تنظیم شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت تدوین بودجه که تنها ابزار مالی برای لزوم اجرای انضباط مالی است، بودجه شهرداری در جلسات متعدد با حضور شهردار، معاونان و مدیران به طور دقیق کارشناسی و برای تصویب و بررسی تقدیم شورای اسلامی شهر شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهردار سبزوار اضافه کرد: تلاش کردیم در بودجه سال آینده ضمن توجه به مطالبات مردم، زمینه مشارکت و همراهی شهروندان را در گسترش خدمات مطلوب شهر ایجاد کنیم.

بازقندی ادامه داد: به موجب ماده ۲۵ آیین‌نامه مالی شهرداری‌ها، بودجه شهرداری باید براساس برنامه‌ها، وظایف و فعالیت‌‍های مختلف و هزینه هریک از آنها تنظیم شود.

وی تصریح کرد: بودجه عمومی پیشنهادی سال ۹۹ شهرداری سبزوار سه هزار و ۷۶۴ میلیارد ریال است و مصارف آن به تفکیک فصول اقتصادی در سه بخش هزینه‌ها، تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و تملک دارایی‌های مالی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهردار سبزوار اظهار کرد: مصارف بودجه عمومی پیشنهادی شهرداری سبزوار شامل، میزان هزینه‌ها یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال و میزان تملک دارایی‌های سرمایه‌ای یک‌هزار و ۱۴ میلیارد ریال و تملک دارایی های مالی یک‌هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال است.

وی ادامه داد: وفق ماده ۶۸ قانون شهرداری ها نیز نسبت بودجه عمرانی به کل بودجه شهرداری رعایت شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهردار سبزوار گفت: امیدواریم در سال آینده با همکاری و همراهی مردم، اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری حرکت در مسیر توسعه سبزوار را با توان و قدرت بیشتری ادامه دهیم.

کد خبر 406552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.