جنگ نیمکت تیم ملی؛ مستر دی‌بیاسی یا علی دایی؟

رسمی شدن قرارداد برانکو با تیم ملی عمان حالا علی دایی را بیش از پیش به نیمکت تیم ملی نزدیک کرده است.

مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -دوشنبه ۳۰ دی- را در بسته روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "فدراسیون ایران سرکارم گذاشت" از دلیل بستن قرارداد برانکو با عمان با وجود پیشنهاد از فدراسیون ایران خبرداد، این روزنامه در عنوانی دیگر از توافق قطعی فدراسیون با علی دایی برای سرمربیگری تیم ملی خبرداد.

"گل" با عنوان "مستر دی بیاسی" از وارد شدن اسم مرد ایتالیایی به معادلات نیمکت تیم ملی خبرداد، کسی که استقلال نیز با او مذاکره کرد اما به دلیل رزومه نه چندان پربار از سپردن هدایت آبی‌ها به او منصرف شد، حال اگر این سرمربی به تیم ملی نزدیک شود باید منتظر موضع مردمی بود که منتظر بازگشت تیم ملی به اوج هستند.

"فرهیختگان" با عنوان "AFC مجری دستورات غیر فوتبالی ها" از تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص میزبانی ایرانی‌ها انتقاد کرد و این تصمیم را سیاسی دانست، این در حالی است که دیروز رای قطعی این نهاد فوتبالی نیز مبنی بر محرومیت ایرانی‌ها از میزبانی بود. 

"هدف" نیم صفحه اول خود به بارش شدید برف در تهران اختصاص داد و با عنوان "سپید روزی" از بارش برفی در تهران نوشت که همه مسابقات و تمرینات تیم‌ها را تعطیل کرد.

"ایران ورزشی" با عنوان "زشت بود شادی کنم وقتی مردم ناراحت بودند" از اظهارات مهرداد محمدی در گفت‌وگوی او با این روزنامه نوشت، کسی که بعد از درخشش مقابل پورتو و گلزنی به احترام ناراحتی مردم ایران شادی نکرد تا هزاران کیلومتر آن دورتر در پرتغال دین خود را به ایرانی‌ها ادا کند.

"پیروزی" با عنوان "ای اف سعودی" از تایید رای محرومیت ایران نوشت، محرومیتی که اکثر قریب به اتفاق مردم و پیشکسوتان قبول آن و بازی در زمین بی‌طرف را خدشه‌دار کردن اقتدار ملی می‌دانند.

"صدای سپاهان" با عنوان "آقای سرمربی از اینجا نرو" از درخواست هواداران سپاهان در اولین تمرین این تیم در اصفهان برای نیم فصل دوم نوشت، درخواستی که تحقق آن توسط ژنرال به معنای شانس بالای علی دایی برای هدایت تیم ملی است.

"سبز سبزم" با عنوان "یک ذوب آهن جنگنده در راه است" از سبک بازی متفاوت ذوب آهن با رادولوویچ نوشت، سرمربی که بسیاری آن را فرشته نجات ذوب می‌دانند.

کد خبر 406543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.