همیاران ورزش نسخه آزمایشی هیئت های ورزشی است

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خمینی‌شهر گفت: با توجه به شرایط اقتصادی و مزایای متعدد گروه همیاران ورزش، این گروه یک نسخه آزمایشی از آینده هیئت های ورزشی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس مرادیان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خمینی شهر در آئین تجلیل از قهرمانان و هیئت های برتر شهرستان خمینی شهر، اظهار کرد: با توجه به آسیب شناسی که در سطح شهرستان خمینی شهر به واسطه کمک‌های اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان داشتیم؛ برنامه ریزی هایی را انجام دادیم و در ادامه با برنامه محوری پیش رفتیم.

وی ادامه داد: الویت های اداره ورزش و جوانان شهرستان خمینی شهر را در چهار جبهه دسته بندی کردیم تا بتوانیم با اجرای هرچه بهتر اولویت ها، گام موثری را در توسعه ورزش شهرستان خمینی شهر برداریم.

مرادیان با بیان اینکه الویت نخست برنامه ریزی های  اداره ورزش و جوان شهرستان خمینی شهر به مبحث "آموزش" تعلق دارد، ادامه داد: در شهرستان خمینی شهر با توجه به زیر ساخت ها و امکانات، تعداد بیشماری از علاقمندان در باشگاه ها و سالن های ورزشی مبحث علمی کردن ورزش را دنبال می کنند.

وی ادامه داد: در چهار سال اخیر پیشرفت قابل توجهی در حوزه آموزش شاهد بوده ایم و یقیناً این پیشرفت ها ادامه دار خواهد بود. سعی کردیم در این مدت بتوانیم وظایفی که بر گردن اداره ورزش و جوانان در حوزه تعلیم و تربیت نیروهای علاقمند را به نحو شایسته انجام دهیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خمینی شهر با اشاره به مبحث "آمار و اطلاعات" به عنوان دومین الویت اداره ورزش و جوانان شهرستان خمینی شهر، تصریح کرد: همانگونه که همگان استحظار دارید در دنیای آمار و احتمالات زندگی می کنیم؛ خوشبختانه از طرف اداره ورزش و جوانان استان از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری امکانات خوبی در اختیار ادارات شهرستان قرار گرفته است؛ که کار بسیار اثر بخشی بوده است.

وی ادامه داد: جلسه ای که امروز در حال برگزاری است بخاطر ارسال گزارش های خوبی است که از طرف هیئت های شهرستان برای اداره ورزش و جوانان شهرستان خمینی شهر  ارسال می شود. در سال ۹۵ بیشتر شاخص ها در قسمت کیفی قرار داشتند اما در سال اخیر بدلیل فعالیت های آموزش شاخص های کمی نیز رشد چشم گیری را شاهد بوده اند.

مرادیان با ذکر "امکانات و زیرساخت های شهرستان" به عنوان سومین الویت اداره ورزش و جوانا شهرستان خمینی شهر، تصریح کرد: به همت خیرین ورزش ساز و سیاست های اداره کل ورزش و جوان استان مبنی بر تسریع حضور بخش خصوصی در ورزش باعث ایجاد انقلاب خوبی در ورزش شهرستان خمینی شهر شد.

وی ادامه داد: افزایش ۱۰۰ درصدی را در باشگاه های خصوصی داشته ایم که به همت قهرمانان، پیشکسوتان و علاقمندان به این عدد دست پیدا کرده ایم. با توجه به پیش بینی های صورت گرفته تا سال ۱۴۰۰ تعداد باشگاه های خصوصی در شهرستان خمینی شهر به استاندارد لازم خواهد رسید. با افزایش فضاهای ورزشی در شهرستان شور و نشاط نیز افزایش خواهد یافت.

رئیس اداره ورزش و جوانان خمینی شهر با اشاره به مبحث "گروه های داوطلب" به عنوان چهارمین و آخرین الویت اداره ورزش و جوان شهرستان خمینی شهر گفت: امروزه بزرگترین رویداد های ورزشی جهان از طریق گروه های داوطلب برگزار می شود. نه تنها در ورزش بلکه در ارکان های مختلف اجتماعی گروه های داوطلب نقش بسزایی را بر عهده دارند.

وی ادامه داد: تعدادی از جوانان شهرستان خمینی شهر در قالب گروه همیاران ورزش با هدف همکاری و تعامل بیشتر با مسئولین گرد هم جمع شدند. در گروه همیاران ورزش تعدادی از مسئولین هیئت های ورزشی در علاقه مندان به حوزه ورزش حضور دارند. با توجه به شرایط اقتصادی و مزایای متعدد گروه همیاران ورزش، این گروه یک نسخه آزمایشی از آینده هیئت های ورزشی است.

به گزارش ایمنا، آئین تجلیل از قهرمانان و هیئت های برتر خمینی شهر یکشنبه -۲۹ دیماه- با حضور فرماندار شهرستان خمینی شهر، معاون اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان، جمعی از روسای هیئت های ورزشی و قهرمانان خمینی شهری برگزار گردید.  

کد خبر 406536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.