گوشی‌ جدید سامسونگ روانه بازار می‌شود

شرکت سامسونگ با همکاری مایکروسافت، گوشی گلکسی "XCover Pro" را آماده عرضه به بازار کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت سامسونگ اخیرا از نسخه جدید گوشی هوشمند خود به نام گلکسی "XCover Pro" رونمایی کرده است؛ به نظر می‌رسد این محصول تنها گوشی هوشمند جدید است که امکان تعویض آسان باتری آن با برداشتن قاب پشتی وجود دارد و قرار است گوشی جدید به عنوان جایگزین نسخه XCover ۴ وارد بازار شود. XCover Pro دارای صفحه نمایش ۶.۳ اینچی با رزولوشن Full HD و نسبت تصویر ۲۰ به ۹ است. نمایشگر لمسی پیشرفته این گوشی در هر شرایطی مانند بارش باران و برف به راحتی عمل می‌کند، حتی زمانی که کاربران دستکش پوشیده‌ باشند نیز می‌توانند با این نمایشگر لمسی کار کنند.

پنل پشتی این محصول دارای نوعی پوشش پلاستیکی خاص است که به راحتی در دست قرار می‌گیرد. ا زدیگر مشخصات XCover Pro می‌توان به دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسل و دوربین اصلی دوگانه آن که روی پنل پشتی قرار دارد و مجهز به سنسور اصلی ۲۵ مگاپیکسلی و سنسور فوق عریض هشت مگاپیکسلی است، اشاره کرد. این گوشی هوشمند برای تامین انرژی خود از چیپست اگزینوس ۹۶۱۱ (Exynos ۹۶۱۱) استفاده می‌کند و دارای سیستم عامل پیش فرض اندروید ۹ پای، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و چهار گیگابایت حافظه رم است.  علاوه بر این  XCover Pro، دارای درگاه کارت حافظه خارجی بودده و یک دکمه پاور در قسمت راست این گوشی قرار دارد که سنسور اثر انگشت درون آن قرار گرفته است. 

 باتری گوشی جدید ۴۰۵۰ میلی آمپر ساعتی است و از فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. همچنین گوشی گلکسی XCover Pro در برابر نفوذ آب مقاوم بوده و علاوه برIP۶۸ از گواهی MIL-STD ۸۱۰G نیز برخوردار است. این گوشی هوشمند به جک هدفون نیز مجهز است و نکته قابل توجه در مورد XCover Pro اینکه سامسونگ سیستم پرداخت POS را روی این مدل گوشی هوشمند فعال کرده است، به طوری که به کاربران این اجازه را می‌دهد فقط با ضربه زدن به کارت بانکی، تلفن هوشمند یا ساعت هوشمند متصل به گوشی، بتوانند عملیات بانکی خود را انجام دهند.

شرکت سامسونگ اعلام کرده است که گوشی گلکسی XCover Pro نیمه اول سال ۲۰۲۰ با قیمت ۴۹۹ دلار در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

کد خبر 406530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.