خبر خوش یک نماینده مجلس برای استخدام معلمان حق‌التدریس

نماینده مردم همدان در مجلس، گفت: قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی وزارت آموزش و پرورش به تصویب رسید که براساس آن این معلمان استخدام می‌شوند.

به گزارش ایمنا، امیر خجسته در این باره گفت: طرح یک فوریت استفساریه تبصره (۱۰) ماده (۱۷) قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی وزارت آموزش و پرورش به تصویب رسید.

وی اظهار کرد: با تصویب قانون اصلاح تبصره «۱۰» ماده (۱۷) قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریسی و آموزش‌یاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش مصوب ۱۳۹۵/۶/۳ وزارت آموزش و پرورش مکلف شد تا مربیان پیش‌دبستانی و نیروهای خرید خدمات آموزشی را که از طریق شرکت‌های عمومی یا خصوصی در آموزش و پرورش به‌کار گرفته شده‌اند، حق‌التدریسان غیرمستمر قبل از سال ۱۳۹۱ و نیروهای آموزش‌دهنده تجمیعی نهضت سوادآموزی قبل از ۱۳۹۲ را بدون آنکه الزامی برای استخدام آنها پیش‌بینی کند، به‌کار گیرد.

نماینده مردم همدان در مجلس خاطرنشان کرد: این طرح هیچ‌گونه بار مالی برای دولت ندارد، بنابراین با توجه به اینکه مقدمات لازم درباره اجرای این قانون توسط وزارت آموزش و پرورش فراهم شده است، با تصویب این طرح مشکل معلمان پیش‌دبستانی و خرید خدمات رفع شد.

منبع: تسنیم

کد خبر 406514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.