پیروزی مقتدرانه تیم والیبال سپاهان/نخستین برد سپاهان در ورزشگاه ۲۵ آبان

تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان در یک بازی خانگی توانست تیم راهیاب ملل مریوان را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز یکشنبه- ۲۹ دی ماه ۹۸-تیم والیبال سپاهان از ساعت ۱۶ در سالن ۲۵ آبان اصفهان میزبان تیم راهیاب ملل مریوان بود که این بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود تیم فولاد مبارکه سپاهان به پایان رسید.

ترکیب تیم فولاد مبارکه سپاهان: سعید جواهری، توحید صمدی، محمد فلاح، فرزاد ملابهرامی، احسان دانش دوست، صمد الله وردی، امیر رضا سرلک، سهیل کمال آبادی، مجتبی کفاش، امین رضوی، علیرضا جلالی، شادمهرکمایی، محمودرسولی، محمدطاهر وادی و علیرضا مباشری

ترکیب تیم راهیاب ملل مریوان: اصغر نجفی، محمد رضا آصفی، اشکان درخشان، امیر گلریز، میثم حیدری، شاهین حاج رسولی‌ها، عماد جوینده ،حسن شبان، بابک امیری، مهدی رنجبر، مرصاد آقاجانی، احد رضایی، حمید محمدآلق، اشکان حقدوست، امین خواجه خلیلی و علیرضا عبداللهی

ست اول:

ست اول این بازی با امتیاز گیری خوب هر دو تیم آغاز شد، تیم سپاهان توانست با امتیاز ۸ بر ۷ به وقت استراحت فنی اول برسد. تیم سپاهان پس از وقت استراحت با بازی خوبی که به نمایش گذاشت توانست اختلاف خود را با تیم راهیاب ملل مریوان زیاد بکند تا در نتیجه این ست را با امتیاز ۲۵ بر ۲۰ پیروز شود.

ست دوم:

این ست را نیز تیم سپاهان بهتر از تیم راهیاب ملل آغاز کرد و در همان ابتدا اختاف خود را با تیم مهمان زیاد کرد. سپاهان با بازی خوبی که انجام داد توانست با امتیاز ۱۶ بر ۱۰ به وقت استراحت فنی دوم برسد، پس از آن تیم سپاهان به بازی خوب خود ادامه داد و توانست این ست را نیز با نتیجه قاطع ۲۵ بر ۱۷ پیروز شود.

ست سوم:

ست سوم این دیدار را هر دو تیم با کسب امتیاز آغاز کردند و دوش به دوش یکدیگر پیش رفتند، اما بعد از وقت استراحت فنی اول تیم سپاهان بازی را در دست گرفت و توانست با نتیجه ۱۶ بر ۱۱ به وقت استراحت فنی دوم برسد. تیم سپاهان به این بازی خوب ادامه داد و توانست با نتیجه ۲۵ بر  ۲۲ پیروز این دیدار شود.

حواشی بازی:

حدود ۱۰۰ نفر تماشاگر در سالن ۲۵ آبان برای تماشای این دیدار حضور پیدا کرده بودند.

هوادارن تیم سپاهان با پرچم هایی زرد رنگ که لوگو باشگاه سپاهان بر روی آن بود در ورزشگاه حضور داشتند.

کد خبر 406501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.