بازداشت مدیر و خبرنگار یک پایگاه خبری

جزئیات ضرب و شتم یک معلم در کرمانشاه، بازداشت مدیر و خبرنگار یک پایگاه خبری، جنجال آلودگی شیر به ماده سرطانزا، سقوط یک زن از برج در نزدیکی سد چیتگر و کشف مواد مخدر در پوشش خیارشور عناوین اخبار بسته اجتماعی امروز- یکشنبه ۲۹ دی ماه - است که در ادامه می خوانید.

به گزارش ایمنا، زن ۳۰ ساله تهرانی به علت سقوط از بالای یک برج در نزدیکی دریاچه چیتگر جان باخت.

سناریوی مرگبار سقوط زن جوان از بالای یک برج در نزدیکی دریاچه چیتگر پیش روی ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

 شامگاه شنبه ۲۸ دی ماه سال جاری ماموران پلیس تهران در جریان سقوط یک زن از بالای برج عرفان در میدان ساحل دریاچه چیتگر با خبر شدند.

ماموران با حضور با جسد زن ۳۰ ساله که از بالای برج به پایین سقوط کرده بود روبرو شدند که ماجرای این سقوط مرگبار به بازپرس ویژه قتل مخابره شد.

جسد زن جوان به دستور بازپرس ویژه قتل به پزشکی قانونی منتقل شده و تحقیقات برای بررسی علت سقوط مرگبار از بالای برج که احتمال می رود خودکشی بوده در دستور کار ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

وضع اسف بار توزیع گاز مایع در نجف آباد

کمبود گازمایع در شهرستان نجف آباد باعث تشکیل صف های طولانی شده است.

شهروندانی که برای تهیه گازمایع ساعت ها در این صفوف طولانی وقت تلف می کنند معتقدند مسئولان تدبیری برای سردترین ماه های سال نداشته اند و مشکل کمبود گازمایع همچنان باعث نارضایتی و اتلاف وقت مردم است.

شهروندان می گویند هیچ توجیهی برای ایجاد این صفوف طولانی که از یک کیلومتر هم تجاوز می کند قابل قبول نیست، چندی پیش فرماندار ویژه نجف آباد گفته بود سهمیه گاز مایع کاهش پیدا نکرده و مهمترین دلیل طولانی شدن صف گاز مایع، افزایش قیمت بنزین و هجوم خودروها برای استفاده از گازمایع به جای سوخت خودروست ولی رییس صنعت معدن و تجارت نجف آباد می گوید هرچند پاسخگوی اصلی این معضل شرکت پالایش و پخش فرآمورده های نفتی است ولی کاهش سهیه گاز مایع در غرب استان با مرکزیت نجف آباد دلیل اصلی کمبود گاز مایع و تشکیل صف های طولانی توسط شهروندان است.

جزئیات ماجرای ضرب‌وشتم یک معلم در سرپل ذهاب 

 مجید یزدان‌پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به جزئیات حادثه ضرب و شتم یکی از فرهنگیان سرپل‌ذهاب اظهار کرد:‌ بر اثر شوخی و سپس درگیری دو نفر از دانش‌آموزان مدرسه‌ای در سرپل ذهاب و بازگویی این ماجرا از سوی یکی از دانش‌آموزان برای والدین خود، متاسفانه پدر یکی از دانش آموزان در مدرسه حضور پیدا کرد و با رفتار پرخاشگرانه خود حادثه‌ای را آفرید که منجر به ضرب وشتم مدیر آموزگار شاغل در این شهرستان شد.

وی ادامه داد: مدیرآموزگار مدرسه مذکور هیچ دخالتی در این بین نداشته و تنها قصد وساطت و توضیح به پدر دانش‌آموز و آرام کردن وی را داشته است، اما متاسفانه در درگیری پدر دانش‌آموز با وی، مدیرآموزگار از ناحیه پا دچار آسیب می‌ شود و از روز گذشته در بیمارستان بستری است.

مصرف "شیر" را متوقف نکنید

رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه میزان آفلاتوکسین در شیر و لبنیات بسیار ناچیز است، گفت: توصیه اکید ما این است که مردم به تبلیغات سوء توجه نداشته باشند و مصرف شیر را متوقف نکنند.

وی افزود: از حدود هفت سال پیش محصولات لبنی به صورت مرتب پایش می‌شوند. آمار اداره کل غذا کمتر از ۳.۵ درصد آلودگی را نشان می‌دهد؛ در حالی که بسیاری از کشورهای همسایه و کشورهای دیگر میزان آلودگی بسیار بالاتر است.

معاون وزیر بهداشت با اشاره به اینکه میزان آلودگی شیر طی سال‌های گذشته روند نزولی داشته است، افزود: ۳.۵ درصد در واقع میزان قابل اعتنایی نیست و نباید از این بابت نگران بود.

قاچاق مواد مخدر در پوشش خیارشور!

رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: قاچاقچیان یک تن و ۶۰۰ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک را در قوطی‌های حلبی خیارشور جاساز کرده بودند.

هادی هاشمیان افزود: مواد مخدر با دو کامیون از شیراز بار زده شده بود و قرار بود در گلستان توزیع شود که با تلاش اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر، این محموله شناسایی و زمین‌گیر شد.

وی تصریح کرد: چهار نفر در این باره دستگیر شدند و رسیدگی به این پرونده برای شناسایی اعضای بیشتر این باند و تکمیل تحقیقات از امروز در دادسرای عمومی وانقلاب گرگان آغاز شد.

بازداشت مدیر و خبرنگار یکی از پایگاه‌های خبری در کهگیلویه و بویراحمد

معاون دادستان یاسوج در امور فضای مجازی از بازداشت مُدیر و خبرنگار یکی از پایگاه های خبری در استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد.

وی افزود: متاسفانه یکی از پایگاه‌های خبری در استان کهگیلویه و بویراحمد با انتشار تیتر و خبری جنجال آفرین سبب نگرانی مردم شده بود که آن تیتر و خبر مصداق نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی بود.

وی با بیان اینکه با بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته، این پایگاه خبری در زمانی این اقدام به انتشار این خبر کرده بود که هنوز تبلیغات انتخاباتی شروع نشده است، اظهار کرد: مُدیر و خبرنگار این پایگاه خبری براساس قانون بازداشت شده اند.

فلزاتی که باروری مردان را تهدید می‌کند

یک کارشناس مامایی گفت: سبک زندگی ماشینی امروز آثار زیانباری بر سلامت انسان ها دارد. در حال حاضر از هر ۱۰ زوج تقریبا یکی نابارور است و ۱۰تا ۲۰ درصد بارداری ها به سقط منجر می‌شود.

وی افزود: نتایج یک بررسی نشان می دهد، اگر میزان سرب در خون یک مرد افزایش یابد، میزان سقط و نقص مادرزادی جنین در همسر وی نیز افزایش خواهد یافت.

کد خبر 406494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.