اصفهان آماده برگزاری رویداد فرهنگی و گردشگری سال جدید چینی

سیدعلی‌ صالح درخشان معاون‌ گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اصفهان از آماده شدن تأسیسات گردشگری این استان برای استقبال و پذیرایی از گردشگران کشور چین، هم‌زمان با فرارسیدن ایام تعطیلات سال جدید این کشور از ۴ تا ۲۰ بهمن‌ماه خبر داد.

به‌گزارش ایمنا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اصفهان، سید علی صالح درخشان  اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن سال جدید چینی و سیاست‌گذاری به‌منظور جذب گردشگران چینی، در راستای تحقق جذب گردشگر از کشورهای هدف جدید گردشگری، تأسیسات و مجموعه‌های گردشگری این استان، آماده استقبال از گردشگران چینی در این ایام هستند.

او ادامه داد: مطابق با برنامه‌ریزی‌های به‌عمل‌آمده، استقبال از گردشگران چینی در چهارم بهمن‌ماه و هم‌زمان با اولین روز از سال جدید چینی در مبادی ورودی اصفهان اعم از هوایی، زمینی و ریلی توسط مسئولان اداره‌کل و فعالان گردشگری استان صورت می‌پذیرد.

معاون سرمایه‌گذاری و گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اصفهان تأکید کرد: ارائه تخفیف‌های ویژه توسط واحدهای اقامتی استان به گردشگران چینی و همچنین اجرای برنامه‌های فرهنگی در این ایام در این واحدها و مجموعه‌های فرهنگی که با ایام دهه فجر نیز هم‌زمان است ازجمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در ایام سال جدید چینی در اصفهان خواهد بود.

درخشان افزود: پیش‌بینی تهیه منوی غذاهای چینی در رستوران‌های شاخص اصفهان و آموزش فعالان گردشگری به‌ویژه در حوزه واحدهای اقامتی در راستای میزبانی از گردشگران چینی و همچنین برنامه‌ریزی جهت تهیه نصب تابلوها راهنمای گردشگری به زبان چینی از دیگر برنامه‌های این اداره‌کل و فعالان گردشگری استان اصفهان برای استقبال از گردشگران چینی است.

کد خبر 406489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.