بورس امروز ۲۹ دی فقط روند صعودی خود را حفظ کرد

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز خود بر خلاف روزهای گذشته تنها ۰.۱۸ درصد یا ۷۲۵ واحد رشد را به ثبت رساند اما در کانال ۴۰۰ هزار واحد باقی ماند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز _ یکشنبه ۲۹ دیماه_ بر خلاف روز گذشته تنها موفق به رشد ۰.۱۸ درصدی معادل با ۷۵۲ واحد شد. این شاخص اگرچه در ابتدای معاملات امروز روند صعودی داشت و در ساعت ۹:۰۵ به نقطه اوج خود (۴۱۰ هزار و ۶۹۴ واحد) رسید اما پس از آن نزولی شد و کف معاملاتی خود را در ساعت ۹:۴۰ با ۴۰۷ هزار و ۵۴ واحد به ثبت رساند.

از تغییرات دیگر شاخص‌های بورس نیز می‌توان به افزایش ۷۷۳ واحدی شاخص کل هم‌وزن، ۱۹۵ واحدی شاخص قیمت، ۴۵۹ واحدی شاخص بازار اول، ۱۶۵۵ واحدی شاخص بازار دوم، ۵۳۶ واحدی شاخص صنعت، افزایش تنها ۹ واحدی شاخص ۳۰ شرکت بزرگ و افزایش ۱۸ واحدی شاخص ۵۰ شرکت فعال‌تر اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز بورس تهران ۶۳۸۳ میلیون سهم طی ۶۹۷ هزار و ۷۱۴ معامله و به ارزش ۳۷ میلیون و ۵۶۰ هزار و ۳۷۵ میلیون ریال رسید.

امروز ارزش کل بازار بورس اوراق بهادار تهران نیز بالغ بر ۱۴ میلیون و ۹۳۴ هزار و ۸۲۶ میلیارد ریال شد.

در این میان نمادهای " کسرام۱"،" حفارس۱" و " سخزرح۱" بیشترین افزایش قیمت و نمادهای " شسینا۱"، " سشمالح۱" و " قمرو۱" نیز بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

کد خبر 406480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.