نگذارید میزبانی لیگ قهرمانان آسیا از اصفهان گرفته شود

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مدیران ملی با قدرت تمام نسبت به احقاق حق مردم در مقابل حرکت غیرحرفه‌ای AFC و گرفتن میزبانی ما در اصفهان برای سپاهان پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نصیر ملت پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در یکصد و دهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، با اشاره به ارائه لایحه بودجه سال ۹۹ شهرداری، اظهار کرد: این بودجه در قالب کتابچه به شورای شهر ارسال شده است، شورای شهر امکان بررسی کامل جزئیات را در قالب آن ندارد و باید برای بررسی بهتر جزئیات بیشتری از سوی معاونت‌ها در اختیار شورای شهر قرار گیرد.

وی افزود: یکی از رسالت‌های اصلی شورای شهر بررسی دقیق لایحه بودجه شهرداری است به همین دلیل پیشنهاد می‌شود اصلاح بودجه مسکوت نگه داشته شود و با اصلاح نهایی در پایان سال به‌طور همزمان انجام شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان در  خصوص انتقال شهرک صنعتی امیرکبیر از خیابان امام خمینی به خارج از حریم شهر اصفهان، ادامه داد: سیاستگذاران در انتقال این شهرک به دنبال کاهش آلایندگی ها از سطح شهر هستند اما با این کار فقط منابع آلاینده به خارج از شهر منتقل می‌شود.

وی با اشاره به ممنوعیت میزبانی مسابقات باشگاه‌های آسیا در ایران، خاطرنشان کرد: مدیران ملی با قدرت تمام نسبت به احقاق حق مردم در مقابل حرکت غیرحرفه‌ای AFC و گرفتن میزبانی ما در اصفهان برای سپاهان پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

کد خبر 406478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.