باشگاه مشاورین اتاق بازرگانی ۳۸ ماهه شد

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باشگاه مشاورین در اتاق بازرگانی اصفهان اجرا شده و اکنون سی و هشتمین ماه از عمر خود را جشن می‌گیرد؛ با اطلاع‌رسانی که توسط جنبش کارآفرینی اتفاق افتاد، فعالیت این باشگاه دیگر محدود به یک جمع خاص نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کوروش خسروی پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در یکصد و دهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به قانون اصل ۳.۵ درصد در دنیا، اظهار کرد: با بررسی جنبش‌های قرن ۲۱ مشخص می‌شود که هر جنبشی بیش از ۳.۵ درصد مشارکت عمومی را جلب کند، موفق خواهد شد. 

وی افزود: در شرایطی که هسته اصلی کارآفرینی در اصفهان به ۱۰۰ نفر نیز نمی‌رسد، تصمیم گرفتیم برای همراهی شهروندان با اکوسیستم کارآفرینی، دست به ایجاد جنبش بزنیم.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در ادبیات اکوسیستم کارآفرینی اصفهان جنبش کارآفرینی اضافه شده است، تصریح کرد: بکارگیری مشارکت عمومی شهروندان سبب توسعه و بهبود فضای کارآفرینی شهری شده و بر اساس تفکر عدالت اجتماعی، همه شهروندان از فعالیت‌های کارآفرینانه یکدیگر اطلاع پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در اصفهان سه سال است باشگاه مشاورین راه اندازی شده و برای راه اندازی کسب و کار مشاوره رایگان داده می‌شود، اضافه کرد: باشگاه مشاورین در اتاق بازرگانی اصفهان اجرا شده و اکنون سی و هشتمین ماه از عمر خود را جشن می‌گیرد؛ با اطلاع‌رسانی که توسط جنبش کارآفرینی اتفاق افتاد، فعالیت این باشگاه دیگر محدود به یک جمع خاص نخواهد بود.

کد خبر 406463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.