تعلیق برخی پروازها در فرودگاه مهرآباد

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور گفت: بیشتر پروازها به فرودگاه مهرآباد ختم می شود که اکنون این فرودگاه از دید کافی برخوردار نیست، در نتیجه پروازها تا اطلاع ثانوی منتظر وضعیت فرودگاه مهرآباد هستند تا شرایط برای نشست و برخاست هواپیما فراهم شود.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رضا جعفرزاده با اشاره به بارش برف در بیشتر نقاط کشور، اظهار کرد: عوامل فرودگاهی مرتبا وضعیت جوی را چک می کنند و همه در تلاش هستند تا فرودگاه‌ها به موقع برف روبی شده و شرایط برای پرواز آماده شود.

وی افزود: از آن جا که اکثر پروازها به فرودگاه مهرآباد ختم می شود و فرودگاه مهرآباد اکنون از دید کافی برخوردار نیست، پروازها تا اطلاع ثانوی منتظر شرایط فرودگاه مهراباد هستند تا شرایط برای نشست و برخاست در این فرودگاه فراهم شود.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور اعلام کرد: یک پرواز ایمن و سلامت مستلزم این است که هم وضعیت فرودگاه مبدا و هم فرودگاه مقصد مناسب باشد، به همین دلیل الان منتظریم تا شرایط جوی بهتر شود. از ایرلاین ها خواسته ایم شرایط را برای مسافران توضیح دهند.

جعفرزاده تصریح کرد: از مسافران می خواهیم قبل از مراجعت به فرودگاه برای پروازهای داخلی با شماره ۱۹۹ و برای اطلاع از وضعیت پروازهای خارجی با شماره ۰۹۶۳۳۰ تماس بگیرند. همچنین به دلیل شرایط بد جوی و سرعت پایین تردد در جاده ها و خیابان ها، مسافران چند ساعت زودتر از پرواز به سمت فرودگاه حرکت کنند.

کد خبر 406458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.