امواج ناپایدار بارشی تا دوشنبه در اصفهان فعال است

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: امواج ناپایدار بارش زا تا اواسط روز دوشنبه در مناطق غرب، جنوب و ارتفاعات استان اصفهان فعال است.

آسیه آقایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به گذر امواج ناپایدار از روی استان تا اواسط روز دوشنبه، اظهار کرد: وضعیت جوی بسیاری از مناطق استان به صورت نیمه ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید خواهد بود؛ همچنین بارش برف و باران در مناطق غرب، جنوب و ارتفاعات شمال استان پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده بین یک تا سه درجه سردتر می شود، افزود: ورزنه با دمای ۱۴ درجه سانتی گراد بالای صفر و فرودگاه اصفهان با دمای ۶ درجه سانتی گراد زیر صفر به ترتیب گرمترین و سرد ترین مناطق استان خواهند بود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۱۱ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به سه درجه سانتی گراد زیر صفر می رسد.

آقایی با اشاره به بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان اصفهان، اضافه کرد: بیشترین بارش ها از فریدونشهر با میانگین ۱۰.۵ میلی متر ( ۱۶ سانتی متر برف) و خوانسار با میانگین ۳‌.۸ میلی متر ( پنج سانتی متر برف) گزارش شده است.

کد خبر 406455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.