توهین از تریبون های رسمی، کشور را متضرر می کند

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت گفت: قرآن کریم مسلمانان را از توهین و هتک حرمت حتی به کافران و بت پرستان منع کرده اما متاسفانه کسانی خود را واعظ و عالم دینی در جامعه می‌دانند که در تریبون ها و رسانه ملی به هتک حرمت و توهین می پردازند؛ این افراد به چه اصولی پایبند هستند؟

جلال جلالی زاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون توهین به ریس جمهور و دولت از برخی تریبون ها اظهار کرد: عده ای که مدعی اسلام، اخلاقمداری و ولایتمداری هستند هر روز بیشتر اصول اخلاقی را زیر پا می‌گذارند و موجب ضعف بنیان‌های اخلاقی در جامعه می شوند.

وی افزود: قرآن کریم مسلمانان را از توهین و هتک حرمت حتی به کافران و بت پرستان منع کرده اما متاسفانه کسانی خود را واعظ و عالم دینی در جامعه می‌دانند که در تریبون ها و رسانه ملی به هتک حرمت و توهین می پردازند؛ این افراد به چه اصولی پایبند هستند؟ این رفتارها باعث تضعیف اخلاق در جامعه و ایجاد بی‌تفاوتی‌ نسبت به موازین اخلاقی می‌شود. این توهین ها نوعی فاجعه است و تنها کشور را متضرر می کند.

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت تاکید کرد: زمانی که مدعیان و مبلغان اخلاق مداری در رسانه ملی به منتخب مردم توهین می‌کنند و به اصول اخلاق مداری معتقد نیستند مردم نیز نسبت به تمامی مسائل کشور بدبین می‌شوند.

کد خبر 406453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.