۱۴ هزار نفر از عوامل خدمات شهری، تهران را برف‌روبی می‌کنند

مدیرکل امور خدمات شهری شهردار تهران گفت: ١۴ هزار نفر از عوامل خدمات شهری، امروز (یکشنبه) کار برف روبی در تمامی بزرگراه ها، پل‌ها، اتوبان ها و معابر شهری پایتخت را انجام می‌دهند.

به گزارش ایمنا، «اصغر عطایی» اظهار کرد: از روز گذشته احتمال برودت هوا و بارش برف در تهران از سوی سازمان هواشناسی اعلام شده بود و به همین دلیل، مناطق ٢٢ گانه شهرداری از روز گذشته و پیش از آغاز برف به صورت آماده باش در آمده بودند.

وی با اشاره به استقرار افراد مجهز به امکانات و ماشین آلات برف روب در نقاط برف گیر پایتخت تصریح کرد: به همین منظور، یک هزار و ۳۵۰ دستگاه ماشین آلات برف روب به همراه خودرو و کامیون در سطح شهر تهران مستقر شدند و کار محلول و نمک پاشی در سطح شهر به صورت گسترده انجام شد.

مدیرکل امور خدمات شهری شهردار تهران با اشاره به تعبیه چهار هزار مخزن زردرنگ از هفته ها پیش در حاشیه معابر و بزرگراه‌های پایتخت گفت: این مخازن مجهز به شن مخصوص، نمک و ماسه است تا شهروندان و عوامل کارگری بتوانند هنگام بارش برف برای باز کردن مسیر و تسهیل در تردد از آن استفاده کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به آماده باش مدیران و شهرداران مناطق ٢٢ گانه از شب گذشته، اکنون تمام سطح شهر در حال کنترل است و در هیچ یک از معابر اصلی پایتخت به علت بارش برف، انسدادی گزارش نشده است. 

عطایی گفت: عوامل خدمات شهری نیز در سطح شهر حضور دارند و حضور آنان تا زمان پایان بارش برف ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: معابر به ترتیب اولویت بندی، پاک سازی می شود، اما اگر معابر فرعی دچار مشکل بود شهروندان می توانند از طریق تماس با سامانه ١٣٧ این موضوع را به شهرداری اعلام کنند تا بلافاصله عوامل ناحیه منطقه اعلام شده برای برف روبی اقدام کنند.

منبع: ایرنا

کد خبر 406445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.