کاهش بودجه جاری شهرداری به معنای کم شدن هزینه‌ها است

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان گفت: افزایش سهم بودجه عمرانی شهر در سال آینده، به معنای تحمیل هزینه بیشتر بر مردم نبوده و کاهش بودجه جاری از ۳۲ درصد در سال ۹۸ به ۲۹ درصد در سال ۹۹ به معنای لزوم کم شدن هزینه‌های جاری شهرداری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا صادقیان صبح امروز (یکشنبه) در یکصد و دهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص تقدیم لایحه بودجه سال ۹۹ شهرداری اصفهان به شورا، اظهار کرد: در لایحه بودجه سال ۹۹ شهرداری به دلیل آنکه مباحث فرهنگی در اولویت شهرداری قرار گرفته، بودجه سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری ۶۰ درصد افزایش خواهد یافت؛ دلایل افزایش سهم بودجه فعالیت‌های فرهنگی با جزئیات کامل در کمیسیون مربوطه ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه افزایش حقوق و دستمزد ناگزیر بوده و توسط قانون معین شده است، افزود: افزایش سهم بودجه عمرانی شهر در سال آینده، به معنای تحمیل هزینه بیشتر بر مردم نبوده و کاهش بودجه جاری از ۳۲ درصد در سال ۹۸ به ۲۹ درصد در سال ۹۹ به معنای لزوم کم شدن هزینه‌های جاری شهرداری است.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: حداقل فعالیت‌های عمرانی سال جاری را باید در سال آینده ادامه داده و نگذاریم پروژه‌ها متوقف شود بنابراین تمام تلاش مدیریت شهری بر آن است که در سال ۹۹ به اهداف تعیین شده دست یابد.

وی با تاکید بر اینکه بعید است که با بهبود شرایط، بودجه سال آینده تحقق پیدا نکند، خاطرنشان کرد: هفت هدف در سال گذشته تا سال ۱۴۰۰ برای بودجه‌ریزی مشخص شده که سال جاری دومین سال آن خواهد بود، اولین هدف در حوزه ارتقای حمل‌ونقل و کاهش آلاینده‌ها است بنابراین تلاش بر این است که میزان استفاده بهینه در شهر و مدیریت شهری ارتقا یابد.

کد خبر 406422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.