پرورش راویان دفاع مقدس در دوره "روایت عشق"

دوره آموزشی رشد و توانمندسازی راویان و مربیان دفاع مقدس با عنوان "روایت عشق" چهارشنبه های هر هفته در سالن شمع گلستان شهدا برگزار می شود.

سعید صرامی درگفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد:‌ دوره آموزشی رشد و توانمندسازی راویان و مربیان دفاع مقدس با عنوان "روایت عشق"، چهارشنبه های هر هفته ساعت ۱۴ در سالن شمع گلستان شهدا برگزار می شود.

مدیر فرهنگسرای پایداری ادامه داد: از دو سال پیش تاکنون ۲۰۰ راوی و مربی دفاع مقدس در چهار دوره آموزش دیده اند و دوره روایت عشق برای توانمندسازی این ۲۰۰ نفر برنامه ریزی شده است.

وی افزود: یکصد نفر برای آموزش های پایه ثبت نام کرده اند که پس از آموزش های لازم در اردوهای راهیان نور، بنیاد حفظ آثار، موزه دفاع مقدس و گلستان شهدا مشغول روایتگری می شوند.

صرامی با بیان اینکه ۷۵ درصد این راویان زن و ۲۵ درصد مرد هستند، تصریح کرد: "روایت عشق" عنوان برنامه ای است که از سوی فرهنگسرای پایداری وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان برنامه ریزی شده و شامل موضوعات دشمن شناسی جنگ نرم و مقاومت اسلامی، خودباوری علمی و فرهنگی، خود کنترلی و راه های مراقبت از خود در مقابل آسیب های فرهنگی، تاریخ شفاهی و سیره شهدا و داستان ایثار است.

کد خبر 406411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.