افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه ۲ سمنان در دهه فجر

شهردار منطقه دو شهرداری سمنان گفت: در ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی پروژه‌های بهبود سیما و منظر شهری منطقه دو شهری سمنان به بهره‌برداری خواهد رسید.

کورش حصیرباف در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از اجرای طرح‌های عمران شهری در محدوده منطقه دو سمنان خبر داد و اظهار کرد: چندین پروژه در شش ماه نخست امسال به بهره‌برداری رسیده و بخش بیشتر پروژه‌ها نیز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی  از ایجاد چندین بوستان جدید در این منطقه خبر داد و افزود: یک بوستان به مساحت هفت هزار متر مربع در مسیر شهرک اتحاد طراحی شده که تا کنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تلاش می‌کنیم تا پایان امسال یا اوایل سال آینده به بهره‌برداری برسد؛ در بلوار آیت‌الله هاشمی یک بوستان با نام "آدم برفی" طراحی شده که تا دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد؛ همچنین زیباسازی، بازپیرایی و بازسازی بوستان‌های محله‌ای در بلوارهای میرزای شیرازی، قائم، قدس و معلم نیز در حال اجرا است. 

شهردار منطقه دو شهرداری سمنان اضافه کرد: یک بوستان به مساحت شش هزار متر مربع نیز در شهرک پیامبر اعظم(ص) در دست احداث است که تا سال ۹۹ به بهره‌برداری خواهد رسید.

حصیرباف از ایجاد مبلمان شهری جدید در چندین پارک و پیاده‌راه این منطقه خبر داد و خاطرنشان کرد: ایجاد مبلمان جدید و زیباسازی نهرهای پنج‌گانه در پارک بزرگ شقایق با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است که تا دهه فجر افتتاح می‌شود؛ بهسازی بخشی از این پارک و نورپردازی و بازپیرایی آن در حال انجام است و مراحل آخر پروژه طی می‌شود.

وی به پیاده‌راه‌سازی در بعضی معابر شهری به عنوان یکی از اولویت‌های شهرداری در این منطقه شهری اشاره کرد و گفت: یکی از این پیاده‌راه‌ها در مسیر میدان کوثر تا میدان نماز است و مسیر دوچرخه‌سواری نیز برای آن پیش‌بینی شده است.

شهردار منطقه دو شهرداری سمنان از ایجاد دو زمین چمن مصنوعی در شهرک مسکن‌ مهر خبر داد و افزود: در این منطقه ایجاد چندین فضای بازی و پیاده‌راه‌ همراه با مسیرهای دوچرخه‌سواری در حال انجام است؛ ضمن اینکه ساماندهی معابر و ورودی‌های پارک کومش در مراحل آخر قرار دارد و پس از آسفالت در آینده نزدیک افتتاح می‌شود؛ ساخت بازارچه نیز در حاشیه پارک در حال انجام است.

حصیرباف از اجرای شش هزار تن آسفالت در معابر این منطقه خبر داد و تصریح کرد : در بحث سیما و منظر شهری نیز طرح‌ها و پروژه‌های متعددی در سطح منطقه اجرایی شده است.

کد خبر 406410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.