آغاز عملیات فاز دوم پروژه کف‌سازی گذر علی‌قلی‌آقا

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: عملیات پروژه کف‌سازی گذرعلی قلی آقا حدفاصل بازارچه علی قلی آقا تا خیابان مسجد سید تا چند روز آینده آغاز می‌شود.

مهین شکرانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: بخش نخست پروژه کف‌سازی حدفاصل بازارچه علی‌قلی‌آقا تا خیابان جامی انجام شده و فاز دوم آن با هدف روان‌سازی ترافیک و ایمنی عابران پیاده تا چند روز آینده آغاز می‌شود.

وی گفت: پروژه کف‌سازی گذر علی‌قلی‌آقا به طول ۳۰۰ متر با عرض هشت متر است که برای اجرای آن ۵۵۰ میلیون تومان اعتبار درنظر گرفته شده است.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان از تکمیل مسیر دوچرخه‌سواری حدفاصل خیابان آذر تا خیابان شمس‌آبادی خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح ۷۵ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: طرح احداث مسیر دوچرخه خیابان عباس‌آباد حدفاصل خیابان اردیبهشت تا شمس‌آبادی در دستور کار است که بخشی از آن در ضلع شمال خیابان با عرض لاین یک متر و ۹۰ سانتی متر به صورت دو طرفه اجرا شده است.

شکرانی گفت: از جمله پروژه‌های منطقه یک، احداث ادامه خیابان اردیبهشت حدفاصل میرداماد تا طالقانی و پارکینگ زیرسطحی آن است که امیدواریم آزادسازی آن به زودی به پایان برسد و خیابان احداث و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه خیابان کاشانی از سمت جنوب به شمال و خیابان اردیبهشت از سمت شمال به جنوب یک‌طرفه است، تکمیل ادامه خیابان اردیبهشت می‌تواند در کاهش ترافیک منطقه تاثیرگذار باشد.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان تصریح کرد: از دیگر پروژه‌های منطقه یک راه‌اندازی خط اتوبوس ویژه شرقی_غربی در خیابان مسجد سید بوده که عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در زمینه پروژه‌های آبرسانی، کلکتور شرقی_غربی در دست احداث است، گفت: منبع آبی باید احداث شود تا در هنگام بحران‌های خشکسالی نجات‌بخش فضای سبز منطقه باشد.

کد خبر 406406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.