آماده‌باش واحدهای خدمات‌رسان شهرداری فردیس

معاون خدمات شهری شهردار فردیس گفت: با توجه به بارش شدید برف و برودت هوا در فردیس، واحدهای خدمات‌رسان شهرداری این شهر به حالت آماده‌باش درآمدند.

علی خوشگرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ، اظهار کرد: با توجه به‌ بارش شدید برف و برودت هوا، حوزه‌های خدمات‌رسان شهرداری فردیس به منظور جلوگیری از آبگرفتگی و انسداد معابر به حالت آماده‌باش در آمدند.

وی با بیان اینکه خودروهای آتش‌نشانی برای جلوگیری از انسداد معابر در نقاط شناسایی شده مستقر هستند، اضافه کرد: واحدهای خدمات‌رسان شهرداری فردیس تا مساعد شدن شرایط جوی در حالت آماده‌باش خواهند بود.

معاون خدمات شهری شهردار فردیس با بیان اینکه سامانه ۱۲۵ شهرداری فردیس برای پاسخگویی به همشهریان راه‌اندازی شده است، عنوان کرد: از شهروندان درخواست داریم در صورت بروز هرگونه مشکلی، مراتب را با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری درمیان بگذارند.

خوشگرد گفت: مخازن ماسه و نمک در دسترس شهروندان تعبیه شده تا در صورت یخ‌زدگی معابر، مورد استفاده قرار گیرد.

وی با بیان اینکه نیروهای خدمات‌رسان شهرداری فردیس در نقاط مختلف شهر آماده برطرف کردن هرگونه مشکل احتمالی ناشی از بارش برف هستند، اظهار کرد: ماشین‌آلات و تجهیزات لازم در این راستا بکار گرفته شده است.

معاون خدمات شهری شهردار فردیس با اشاره به استقرار ماشین‌آلات زمستانی در شب گذشته در مناطق پرخطر، افزود: از بامداد امروز با توجه به شروع بارندگی عملیات پخش شن و نمک در معابر انجام شده است.

خوشگرد گفت: پاکسازی پل‌ها و معابر اصلی همچون بلوار شهید سلیمانی به طور ویژه در دستور کار قرار گرفته است.

وی از پاکسازی معابر فرعی خبر داد و افزود: با توجه به اینکه فردا احتمال یخبندان در سطح معابر وجود دارد عملیات نمک پاشی همچنان ادامه دارد.

معاون خدمات شهری شهردار فردیس تصریح کرد: عملیات زمستانه در فردیس با بکارگیری ۴۰۰ نیروی فعال و حدودا ۴۵ خودرو سبک و سنگین انجام می شود.

کد خبر 406397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.