شهرک صنفی سرابله احداث می‌شود

شهردار سرابله یکی از مشکلات مهم شهر را نبود سایت زباله دانست و گفت: این مشکل فقط با همراهی و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی مرتبط قابل رفع است.

به گزارش ایمنا، روح اله پری‌زاده اظهار کرد: یکی از مهم ترین اقدامات انجام شده در شهرداری سرابله در طول یکسال اخیر، پیگیری و احقاق حقوق شهرداری است که حاصل این  پیگیری‌ها صدور ۱۲۰ میلیارد ریال  از آراء حقوقی به نفع شهرداری سرابله بوده است.

وی گفت: در طول یکسال اخیر اقدامات ارزشمندی در حوزه زیرساخت در این شهر صورت گرفته که از این جمله می‌توان به مخلوط ریزی، پایه‌ریزی جدول‌گذاری و آسفالت کامل شهرک سپاه و  بیش از ۲۰ کوچه و خیابان اصلی بعد از دو دهه، مخلوط‌ریزی ، پایه‌ریزی جدول‌گذاری و آسفالت معابر منتهی به خیابان زاگرس بعد از گذشت یک دهه، روکش آسفالت بیش از ۱۱۰ متر خیابان  و معبر اصلی شهر با همکاری اداره کل راه و شهرسازی جهت احیا بافت‌های فرسوده که در ۱۵ سال اخیر بی‌سابقه بوده می‌توان اشاره کرد.

شهردار سرابله ادامه داد: موزاییک فرش پیاده رو های سطح شهر با اعتبار چهار میلیارد ریال، نصب یک دستگاه تلویزیون شهری در سطح شهری، تکمیل سیل‌بند جنب شهرک انتظامی با اعتبار پنج میلیارد ریال، نصب تجهیزات باکس‌های زباله به صورت اصولی در سطح شهر از محل اعتبارات استانی و داخلی از دیگر فعالیت‌های انجام گرفته است.

پری‌زاده تصریح کرد: پروژه‌های  متعددی  از محل اعتبارات استانی و داخلی در دست اجرا است که می‌توان به احداث پارکینگ ماشین‌آلات سنگین با همکاری بخش خصوص، ساماندهی تمام فضاهای مشخص شده در سطح شهردر سال ۹۸، احداث بام شهر که در مرحله مطالعات و طراحی است و  افزایش محدوده سطح شهر اشاره کرد.

وی گفت: پروژه تکمیل پارک خطی بلوار «فاتحان میمک» به طول ۵۰۰ متر ، موزاییک فرش معابر با اعتبار پنج میلیارد ریال و آسفالت معابر سطح شهر با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال در مرحله مناقصه است و احداث شهرک صنفی خارج از محدوده سهری در مراحل نهایی است که در آینده نزدیک به اتمام خواهد رسید.

شهردار سرابله با اشاره به دعاوی حقوقی در شهرداری، گفت: در پاره‌ای از موارد که شهرداری حقی از از شهروندان تضعیع کرده باشد تمام سعی ما این است که به صورت تفاهمی و بدون نیاز به دعاوی حقوقی  رضایت شهروندان را کسب کنیم.

منبع: ایسنا

کد خبر 406396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.