اعتبار ۲۵ میلیارد ریالی برای آسفالت معابر فرعی منطقه ۱۴

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان گفت: آسفالت معابر فرعی شهرداری منطقه ۱۴ با هزینه‌ای بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال در حال انجام است.

علی شمسی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تاکنون آسفالت و زیرسازی مجموعه تفکیکی قزوینی ۱۰۰ درصد، آسفالت و زیرسازی مجموعه تفکیکی موسوی و خیابان گل سرخ ۷۵ درصد، مجموعه تفکیکی سرو ۷۰ درصد و آسفالت و زیرسازی امام‌زاده یحیی جلوان ۱۰۰ انجام شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۹ هزار و ۵۰۰ مترمربع آسفالت‌ریزی انجام شده است، تصریح کرد: در حال حاضر ۹ پروژه مهم در این منطقه در حال اجرا بوده که این منطقه را به منطقه‌ای پویا، عمرانی و کارگاهی تبدیل کرده است.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان از پیشرفت ۶۱ درصدی احداث تقاطع غیر همسطح آفتاب خبرداد و گفت: برای اجرای این پروژه بیش از ۵۹۱ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.

وی از دیگر پروژه‌های منطقه ۱۴ را دیوارکشی مادی ارزنان با مالون(سنگ بادبر)، زیرسازی و آسفالت معابر تفکیکی محله موسوی، زیرسازی و آسفالت تفکیکی محله قزوینی، زیرسازی و آسفالت تفکیکی شهرک سرو برشمرد و خاطرنشان کرد: ورزشگاه‌های رستم واقع در محله ارزنان و سهراب واقع در محله عمان‌سامانی مطابق با استانداردهای روز دنیا با بیش از ۶۰ درصد پیشرفت در حال احداث است و تا پایان سال‌جاری افتتاح و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

شمسی با اشاره به مرمت برج کبوتر حصه اظهار کرد: برای مرمت این برج پنج میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده و در حال حاضر ۱۵درصد پیشرفت داشته است.

کد خبر 406387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.