رفع اختلال در سرویس قراردادهای "سامانه فاش" مشهد

روز گذشته به دلیل مشکل نرم‌افزاری و نقص فنی، اتصال یکی از سامانه‌های مرتبط با سامانه فاش (سامانه قراردادها) قطع شد که با پیگیری‌های انجام شده این ایراد در ساعات پایانی شب گذشته مرتفع شد.

به گزارش ایمنا، روابط عمومی معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار مشهد با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شفافیت و پاسخگویی رکن اساسی در سیاست‌های جاری معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد است و همواره خود را پایبند به این عهد با مردم می‌دانیم.

در این راستا از ابتدای شروع به کار دوره جدید مدیریت شهری، با راه‌اندازی سامانه فاش(فضای اطلاعاتی شفاف) سعی بر ایجاد ارتباط مستقیم دوسویه با شهروندان و اشتراک تمام اطلاعات و مستندات، که پیش از این با مهر محرمانه از دسترس عموم خارج بود، داشته‌ایم و همچنان در این مسیر حرکت می‌کنیم.

متاسفانه روز گذشته به دلیل ایراد نرم‌افزاری و نقص فنی، اتصال یکی از سامانه‌های مرتبط با سامانه فاش (سامانه قراردادها) قطع شد که با پیگیری‌های به عمل آمده این ایراد نرم‌افزاری در ساعات پایانی شب گذشته مرتفع و بار دیگر داده‌های سامانه در اختیار شهروندان قرار گرفت.

ضمن عذرخواهی از قصور و خطای پیش آمده از شهروندان مشهدی، در این راستا از رسانه‌هایی که در مسیر توسعه و پیشبرد شفافیت، ‌بلافاصله پس از اختلال در سامانه فاش نسبت به پیگیری آن اطلاع‌رسانی کردند، قدردانی می‌کنیم؛ بدون شک این مهم نشان از اهمیت و موفقیت این سامانه دارد.

علی‌رغم آنکه در ابتدای مسیر شفافیت قرار داریم، اما لحظه‌ای از اصول بنیادین خود در جهت منافع شهروندان پاپس نخواهیم کشید و با همین پشتوانه ادامه مسیر خواهیم داد.

کد خبر 406384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.