اینفانتینو پشت ایران در آمد/ دندان لق آسیا

کارشناس ارشدی در فیفا معتقد است ایران با وجود کرسی در کنفدراسیون فوتبال آسیا به نحو احسن از موقعیت خود استفاده نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز - یکشنبه ۲۹ دی- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "اینفانتینو پشت ایران درآمد" از حمایت رئیس فیفا از ایران در داستان زورگویی کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت، حمایت که بی‌شک نشأت گرفته از سفر چندین باره رییس فیفا به ایران برای موضوعات مختلف است.

"گل" با عنوان "دندان لق آسیا" به نحوی از کناره گیری تیم‌های ایرانی از جام باشگاه های آسیا حمایت کرد، کناره گیری که بجز جریمه مالی دو سال محرومیت را نیز برای جام باشگاه‌های آسیا برای تیم‌های ایرانی در پی خواهد داشت.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "کرسی داریم اما بلد نیستیم استفاده کنیم" از اظهارات کارشناس ارشد فیفا در خصوص مسائل اخیر فوتبال ایران نوشت، کرسی‌ای که در کنفدراسیون فوتبال آسیا قراربود نقطه قوت ایرانی‌ها باشد، اما حالا به یک ضعف تبدیل شده است.

"هدف" با عنوان "شکار سرخ‌ها در هوای غبارآلود" از پیوستن قطعی آنتونی استوکس به پرسپولیس خبرداد، شکاری از اروپا تا مثلث هجومی سرخ‌ها با کنار هم قرار گرفتن ترابی، علیپور و حالا استوکس کامل شود، البته که اوساگونا نیز از شانس کمی برای حضور در ترکیب برخورد نیست.

"ایران ورزشی" که امروز با فرمتی جدید منتشر شد با عنوان "بی سر و صدا به فوتبال خدمت می‌کنم" از اظهارات احمدرضا عابدزاده در گفت‌وگوی اختصاصی با این روزنامه نوشت، عابدزاده که در حال حاضر شاید در فوتبال نقش کمرنگی داشته باشد اما فرزند او یعنی امیر عابدزاده راه پدر را این بار در پرتغال پیش گرفته است.

"پیروزی" نیز در عنوان اول خود به تندی از انفعال کرسی ایران در آسیا انتقاد کرد و با عنوان "دیپلماستی فوتبالی" از باخت ایران در فوتبال سیاست با وجود کرسی دار بودن در آسیا نوشت.

"صدای سپاهان" با عنوان "آقای جنتلمن وارد ماجرا شد" از ورود رییس فیفا به پرونده ایران و حمایت او نوشت، دخالتی که آخرین روزنه‌های امید تیم‌های ایرانی قبل از انصراف است.

"سبز سبزم" با عنوان "او همان فرشته نجات است" نسبت به سرمربیگری رادولوویچ در ذوب آهن ابراز امیدواری کرد و او را فرشته نجات ذوب آهن برا گذر از دوران تلخ این باشگاه تلقی کرد.

کد خبر 406379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.