مشارکت بیش از هزار یزدی در پویش "یه عالمه اتوبوس کم مسافر شهرمون"

رییس سازمان فرهنگی‌، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد از مشارکت بالغ بر هزار شهروند یزدی در پویش "یه عالمه اتوبوس کم مسافر شهرمون" خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس ملازینلی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مشارکت شهروندان یزدی در این پویش قابل تقدیر است، اظهار کرد: شهروندان یزدی در این پویش با ارسال بیش از هزار مورد جمله کاربردی، عکس و نقاشی مشارکت بی نظیری را از خود نشان دادند.

وی تاکید کرد: نظرات شهروندان از سوی ستاد آموزش شهروندی سازمان ارزیابی و جمع بندی شد و با گرافیک های جذاب و مرتبط در شهر به نمایش در آمده است.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد با بیان اینکه هرچه استفاده از حمل و نقل عمومی در شهر افزایش یابد، کیفیت ارائه خدمات نیز ارتقا می یابد، خاطرنشان کرد: از نظر شهروندان اصلی ترین دلایل استفاده نکردن از اتوبوس های شهری، مجهز نبودن به سیستم گرمایشی و سرمایشی و زمانبندی نامنظم عنوان شده است.

وی با بیان اینکه جمع بندی نظرات دریافتی به دفتر شهردار یزد و رییس سازمان حمل و نقل بار ارسال می شود، تصریح کرد: هدف از برگزاری این پویش شناخت دغدغه های شهروندان در استفاده نکردن از اتوبوس های شهری بوده است که به نظر، بخش زیادی از این هدف محقق شده است.

ملازینلی تاکید کرد: ستاد آموزش شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری برنامه هایی را در خصوص آموزش شهروندان آغاز کرده که بخشی از آن در قالب جشنواره ایران ۵۴ و در رابطه با موضوعات ترافیکی خواهد بود.

کد خبر 406356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.