کسب مقام سوم مسابقه پنج هزار متر لیگ طلایی بهترین نتیجه ام بود

دونده تیم دو و میدانی فولاد مبارکه سپاهان گفت: تغییر های خیلی خوب و زیادی را از زمان ورود آقای برکت به دو میدانی استان شاهد هستیم مطمئن هستم با حضور برکت در مسند ریاست هیئت دو و میدانی، دو و میدانی اصفهان رنگ جدیدی به خود خواهد گرفت.

فاطمه ابراهیم محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ۲۱ سال سن دارم، در ماده‌های سه هزار، پنج هزار و ۱۰ هزار متر دو استقامت استان اصفهان فعالیت کرده‌ام. در چهار سال فعالیت در رشته دو و میدانی بیشتر از ۲۰ مقام کشوری دوم، سوم و امدادی گرفتم.

وی با اشاره به اینکه اساتید دانشگاه با ورزشکار بودنم کنار آمده اند، ادامه داد: دانشجوی ترم آخر رشته تربیت بدنی هستم خوشبختانه بدلیل اینکه درسم را خیلی خوب پیگیری می‌کردم و فقط برای امتحانات در جلسه حضور داشتم ولی نمره خوبی می‌گرفتم، اساتید دانشگاه با ورزش حرفه‌ایم کنار آمدند.

دونده تیم دو و میدانی فولاد مبارکه سپاهان با بیان اینکه اوایل ورودم به دو و میدانی مصادف با سالی بود که باید در کنکور شرکت می‌کردم، ادامه داد: فوق العاده درسم خوب بود و برای پزشکی آماده می‌شدم؛ ولی خب وارد دو و میدانی شدم و دیگر اصلاً فرصت درس خواندن نداشتم و این باعث شد تا نتوانم به رشته مورد علاقه ام ورود پیدا کنم و خب به ناچار وارد رشته تربیت بدنی شدم.

ابراهیم محمدی تصریح کرد: حدود سه سال هاکی کار می‌کردم، روزی را بخاطر دارم که در حال انجام تمرینات هوازی بودم، از طریق طباطبایی مربی دو و میدانی مورد استعداد یابی قرار گرفتم و توانستم با کمک‌های خوب مربی وارد رشته دوومیدانی شوم. بهنام طباطبایی باعث ورود من به رشته دو میدانی بود در ادامه حمایت‌های مربی و خانواده بهترین مشوق برای ادامه فعالیت‌های ورزشی ام بودند.

وی با ابراز خرسندی از برنامه ریزی های هیئت دو و میدانی استان اصفهان، گفت: تغییرهای خیلی خوب و زیادی را از زمان ورود آقای برکت به دو میدانی استان شاهد هستیم، مطمئن هستم با حضور برکت در مسند ریاست هیئت دو و میدانی، دو و میدانی اصفهان رنگ جدیدی به خود خواهد گرفت.

ابراهیم محمدی با بیان اینکه مدال‌های نقره زیادی گرفته ام، خاطرنشان کرد: ماندگارترین و بهترین رنکینگم مربوط به مقام سوم مسابقه پنج هزار متر لیگ طلایی سال گذشته بود که توانستم رکورد خیلی خوبی ۱۹ دقیقه و ۱۱ ثانیه را به ثبت برسانم.

وی ادامه داد: البته هیچ‌گاه نخستین مسابقه صحرا نوردی که شرکت کردم و در رده سنی بزرگ‌تر از خودم با اختلاف اول شدم و باعث شد وارد دو و میدانی شوم را فراموش نخواهم کرد.

کد خبر 406349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.