توزیع ۱۳هزار سیلندر گازمایع در روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان

۱۲ هزار لیتر نفت سفید برای ۲۰۰ خانوار روستاهای سیل‌زده منطقه زابل در استان سیستان و بلوچستان ارسال شده است.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، ذخیره‌سازی سوخت در روستاها، شهرها و انبارهای منطقه زاهدان مطلوب بوده و هیچ‌گونه کمبودی در این زمینه وجود ندارد. همچنین وضعیت سه انبار منطقه در خاش، زابل و زاهدان مطلوب بوده و ستاد بحران نیز در منطقه تشکیل شده و نیروهای این منطقه در آماده‌باش کامل به سر می‌برند.

اگرچه بیشتر نقاط جنوبی استان درگیر سیلاب‌ها بوده‌اند، خوشبختانه آسیب‌دیدگی در تاسیسات ذخیره‌سازی و توزیع سوخت در منطقه به‌ویژه جایگاه‌های عرضه سوخت در اثر سیلاب‌ به وجود نیامده و منطقه زاهدان این آمادگی را دارد تا در صورت نیاز به عنوان یک منطقه معین نسبت به سوخت‌رسانی به مناطق همجوار اقدام کند.

میزان سهمیه گاز مایع توزیع شده در منطقه زاهدان در نه ماه ابتدایی امسال در مقایسه با سال گذشته، حدود ۶ درصد افزایش یافته است و تا کنون حدود ۱۳ هزار سیلندر گاز مایع تحویل شرکت‌های توزیع‌کننده گاز مایع شد که در نقاط سیل‌زده منطقه زاهدان توزیع شده است.

با توجه به ذخایر گاز مایع، این منطقه آمادگی دارد تا هر میزان نیاز مردم مناطق سیل‌زده به گاز مایع را تامین کند، ضمن اینکه آمادگی کامل برای تامین سوخت مورد نیاز خودروهای امدادی نیز وجود دارد.

کد خبر 406321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.