پسماند، دردسر مهم شهرهای شمالی

شهردار رحیم آباد پسماند را مشکل عمومی و عمده شمال کشور دانست و گفت: با توجه به مشکلات کارخانه کمپوست رودسر، پسماندهای رحیم آباد به صورت موقت میهمان شهرداری رودسر است.

به گزارش ایمنا، محمد محمدی از تحقق بودجه ۴.۵ میلیارد تومانی شهرداری رحیم آباد خبر داد و اظهار کرد: به دنبال افزایش بودجه سال ۹۹ هستیم.

وی با بیان اینکه بودجه شهرداری رحیم آباد بنا بر عملکرد دو سال گذشته حدود شش میلیارد تومان پیش بینی شده است، افزود: دفترچه بودجه سال ۹۹ تهیه شده و بهمن ماه تقدیم شورای شهر می شود.

شهردار رحیم آباد با اشاره به تاسیس این شهرداری از سال ۴۱، عنوان کرد: سال ۹۶ بودجه سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی داشتیم، اما با توجه به افزایش و تحقق درآمدهای شهرداری به شش میلیارد تومان خواهیم رساند.

محمدی حُسن تعامل شهروندان را موجب جهش درآمدی شهرداری رحیم آباد دانست و گفت: امیدواریم براساس این پیش بینی های درآمدی بودحه ۹۹ را محقق کنیم.

وی از افتتاح هشت پروژه در دهه فجر خبر داد و اضافه کرد: این پروژه ها در بخش های فرهنگی، عمرانی، اجتماعی و خدماتی اجرا می‌شود که  یکی از آن‌ها احداث بلوار یک کیلومتری گلدشت به دوگلسرا بوده که بعد از افتتاح تحت عنوان «سردار سلیمانی» نامگذاری می شود. 

شهردار رحیم آباد رفع آب های سطحی، مرمت، تعمیر و نصب تابلوی آتش نشانی، پارک نارنج، جداول و فرش موزاییک، راه اندازی تاکسی بی سیم و راه اندازی خودپرداز را از جمله این پروژه ها برشمرد و تصریح کرد: همکاری خوب و مشارکت همه جانبه شهروندان در پرداخت به موقع عوارض ساختمانی و بدهی سنواتی خدمات موجب کمک به توسعه و عمران و شادابی مبلمان شهری و فضای سبز شده است.

محمدی اجرای طرح نوسازی بافت فرسوده را یکی از برنامه های زیرساخت شهری رحیم آباد دانست و اظهار کرد: سال گذشته طرح نوسازی بافت فرسوده را تهیه و به اداره کل راه و شهرسازی استان ارایه کردیم؛ بیش از ۴۰ هکتار از اماکن موجود در حوزه شهری رحیم آباد در هر پنج محله مشمول طرح مذکور شده و به ازای هر واحد ۴۰ میلیون تومان وام کم بهره تعلق می گیرد، هزینه صدور پروانه ها برای بافت فرسوده ۵۰ درصد است.

وی از تهیه طرح راهبردی، عملیاتی و محله بندی با جهاددانشگاهی خبر داد و خاطرنشان کرد: این طرح برای پنج سال آینده برنامه های اولویت دار را در حوزه امنیتی، ترافیکی، اصناف و بازار پیش بینی می کند، لذا نیازمند مشارکت نخبگان دانشگاهی و اصحاب فکر و اندیشه هستیم.

منبع: ایسنا

کد خبر 406311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.