فتح ابرکانال؛ ثبت رکوردهای پی‌درپی بورس امروز ۲۸ دی

بورس تهران در اولین روز معاملاتی هفته جاری موفق به ثبت رکوردهای جدید و شاخص کل نیز برای اولین بار به کانال ۴۰۰ هزار واحد وارد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز _ شنبه ۲۸ دی ماه_ با ثبت رکوردهای دیگری همراه شد. شاخص کل با افزایش ۱۰ هزار و ۵۱۷ واحدی بالاخره پس از سه روز معاملاتی ابرکانال ۴۰۰ هزار واحد را فتح و کانال ۴۱۰ هزار واحد را نیز لمس کرد اما سرانجام در ۴۰۹ هزار و ۹۶۲ واحد ثابت شد.

از تغییرات دیگر شاخص‌های بورس نیز می‌توان به افزایش ۳۹۹۸ واحدی شاخص کل هم وزن، ۲۵۴۶ واحدی شاخص قیمت، ۷۳۹۲ واحدی شاخص بازار اول، ۲۲ هزار و ۵۱۷ واحدی شاخص بازار دوم، ۸۸۹۲ واحدی شاخص صنعت، ۳۶۶ واحدی شاخص ۳۰ شرکت بزرگ و افزایش ۳۴۹ واحدی شاخص ۵۰ شرکت فعال‌تر اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز بورس تهران برابر با ۹۲۷۲ میلیون سهم طی ۶۹۳ هزار و ۸۲۵ معامله و به ارزش بالغ بر ۴۵ میلیون و ۳۱۲ هزار و ۶۶۰ میلیون ریال شد. ارزش کل بازار بورس تهران نیز به ۱۴ میلیون و ۹۰۵ هزار و ۲۹۹ میلیارد ریال رسید. لازم به ذکر است تعداد و حجم معاملات رکوردهای جدیدی برای بورس تهران محسوب می‌شود.

در این میان نمادهای " سخزرح۱"،" فولاژ۱" و " سبهان۱" بیشترین افزایش قیمت  و نمادهای " غدشت۱"،" کگاز۱" و " قمرو۱" نیز بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

کد خبر 406272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.