سپاهان در انتظار برد خانگی/ دیدار حساس هفته در تهران

پس از ۵۰ روز تعطیلی سوپر لیگ والیبال دیدارهای معوق با چهار دیدار از امروز – یکشنبه ۲۹ دیماه – آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران در حالی یکشنبه ۲۹ دیماه- از ساعت ۱۶ پس از ۵۰ روز تعطیلی از سر گرفته خواهد شد که دیدار شهرداری گنبد با پیام خراسان و همچنین خاتم اردکان با شهروند اراک، روز یکشنبه بدلیل بدهی تیم ها به فدراسیون برگزار نمی شود.

بنابر اعلام سایت روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان دیدار تیم والیبال سپاهان و راهیاب ملل از ساعت ۱۶ و در سالن ۲۵ آبان آغاز خواهد شد ولی سوت مابقی دیدار ها ساعت ۱۷ به صدا در خواهد آمد.

شهرداری ارومیه شهداب یزد

شهرداری ارومیه میزبان شهداب یزد خواهد بود؛ شهرداری ارومیه در آخرین دیدار خود با نتیجه سه بر دو از سد پیام خراسان عبور کرده است و در حال حاضر با ۱۳ امتیاز از هشت دیدار در رده ششم جدول رده بندی قرار دارد.

شهداب یزد در آخرین دیدار خود مقابل شهرداری ورامین متوقف شد و در حال حاضر با هشت امتیاز از هشت بازی در رده نهم جدول رده بندی قرار دارد.

کاله مازندران پیکان تهران

کاله مازندران میزبان پیکان تهران خواهد بود؛ کاله در آخرین دیدار با نتیجه سه بر یک مغلوب سایپا تهران شده است و در حال حاضر با ۱۲ امتیاز از هفت بازی در رده هفتم جدول رده بندی قرار دارد.

پیکان تهران در آخرین دیدار خود راهیاب ملل مریوان را را نتیجه سه بر یک شکست داده و با ۲۱ امتیاز از هشت بازی در رده دوم جدول رده بندی و به عنوان نزدیکترین تعقیب کننده شهرداری ورامین حضور دارد.

سپاهان اصفهان راهیاب‌ملل مریوان

فولاد مبارکه سپاهان میزبان راهیاب ملل مریوان خواهد بود؛ شاگردان محمدی راد در آخرین دیدار شهروند اراک را در خارج از خانه شکست دادند تا دست پر به اصفهان برگردند و در حال حاضر با ۱۸ امتیاز از هفت بازی در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارند.

راهیاب ملل که در آخرین دیدار مقابل پیکان مدعی با نتیجه سه بر یک مغلوب شد با چهار امتیاز از هفت بازی در رده یازدهم جدول رده بندی قرار دارد.

سایپا تهران شهرداری ورامین

سایپا تهران میزبان شهرداری ورامین خواهد بود؛ سایپا در آخرین دیدار خود کاله مازنداران را با نتیجه سر بر یک شکست داد و دست پر به تهران بازگشت. سایپا در حال حاضر با ۱۹ امتیاز از ۹ بازی در جایگاه سوم جدول رده بندی قرار دارد.

شهرداری ورامین در آخرین دیدار خود شهداب یزد را در یک دیدار خانگی با نتیجه سه بر دو شکست داد تا با ۲۳ امتیاز از ۹ بازی در رده نخست جدول رده بندی لیگ برتر قرار بگیرد.

کد خبر 406263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.