واگذاری ۱۰۰درصدی حفظ و نگهداری بیش از ۵ میلیون مترمربع فضای سبز

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: طی ۱۳ سال گذشته حضور شرکت‌های خصوصی در حفظ و نگهداری فضای سبز از ۲۰ درصد به ۱۰۰ درصد رسیده که موفقیت قابل‌توجه ای در برون‌سپاری مسئولیت‌ها در این حوزه است.

به گزارش ایمنا، پیام جوادیان با اشاره به اهمیت حفظ فضای سبز به‌ عنوان یکی از اولویت‌های سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم اظهار کرد: برای ارتقاء کیفیت حفظ و نگهداری فضای سبز نیازمند ارتباط و همکاری نزدیک با شرکت‌های تحت قرارداد سازمان هستیم.

وی با تأکید بر برگزاری جلسات دوره‌ای با مدیران عامل شرکت‌ها افزود: طی ۱۳ سال گذشته حضور شرکت‌های خصوصی در حفظ و نگهداری فضای سبز از ۲۰ درصد به ۱۰۰ درصد رسیده که موفقیت قابل‌ توجه ای در برون‌سپاری مسئولیت‌ها در این حوزه است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم مساحت فضای سبز شهر را بیش از پنج میلیون و ۸۰۰ هزار مترمربع عنوان کرد و گفت: نگهداری فضای سبز شهر قم سالانه بیش از ۵۴ میلیارد تومان هزینه داشته که نیازمند مدیریت و دقت در این حوزه را نشان می‌دهد.

وی حساسیت‌های مدیران شهری را در حوزه نگهداری فضای سبز امری جدی دانست و تصریح کرد: شهرداری قم از نظر دقت در بستن قراردادهایی با بیشترین جزییات و حساسیت بالا جزء معدود شهرداری‌های کشور است.

جوادیان دفترچه پیمان نگهداری سازمان فضای سبز شهرداری قم را بیش از ۱۳۰ صفحه عنوان کرد و افزود: دفترچه پیمان نگهداری سازمان داری پنج پیوست و ۴۰۰ آیتم در فهرست‌بهای آن بوده که هر سال این دفترچه به‌ روزرسانی می‌شود.

وی ارتباط مستمر بین شرکت‌های طرف قرارداد و سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم را یکی از نکات مثبت در ارتقاء کیفیت نگهداری فضای سبز شهر قم عنوان کرد و ادامه داد: پیمانکارها همگام با کارشناسان سازمان در رفع مشکلات و به‌ روزرسانی دفترچه همکاری کرده و این مسئله قابل‌ تقدیر است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم تأکید کرد: هم‌اکنون نظارت بر عرصه‌های فضای سبز نیز به‌ صورت اتوماتیک و در اتوماسیون اداری انجام‌ شده و هرگونه اقدامی به‌صورت رسمی ثبت می‌شود.

کد خبر 406262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.