آزادسازی بیش از ۶۰۰ هزار مترمربع زمین در کاشان

شهردار کاشان، آزادسازی و تملک زمین را سخت‌ترین کار در مجموعه شهرداری عنوان کرد و گفت: بیش از ۶۰۰ هزار مترمربع زمین در ۲۶ ماه گذشته آزادسازی شد که در ۸۰ سال گذشته بی‌سابقه است.

به گزارش ایمنا، سعید ابریشمی‌راد اظهار کرد: این زمین‌ها برای اسکان اضطراری، بوستان مسافر، پارک‌شهر و ایجاد فضاهای فرهنگی و ورزشی در بهترین نقاط و ورودی‌های شهر آزادسازی شد.

وی اجرای ۱۴۰ هزار تن آسفالت در سطح ۱.۵ میلیون مترمربع از معابر کاشان را از دیگر اقدام‌های شهرداری کاشان در این مدت برشمرد و اضافه کرد: این اقدام در بدترین شرایط اقتصادی کشور که قیمت قیر چهار برابر افزایش داشت، انجام شد.

شهردار کاشان اضافه کرد: در این مدت با اعتبار افزون بر ۶۰۰ میلیارد ریال، بیش از ۱۰۰ پلاک در ۲۰ نقطه از گره‌های ترافیکی شهر بازگشایی شده است.

ابریشمی‌راد با اشاره به اجرای طرح چلچراغ توسعه از سوی شهرداری گفت: در این راستا که پایان هر هفته چند طرح به بهره‌برداری می‌رسد، ۵۲ عنوان طرح از جمله ساخت ۴۳ معبر در ۱۶ هفته گذشته رونمایی شد.

وی ساخت زمین چمن، ساختمان فرهنگی، پل عابر پیاده‌ و موتورسواران را از دیگر طرح‌ها برشمرد و خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این طرح‌ها توزیع عادلانه خدمات در همه نقاط شهر و توجه به نیازهای اساسی مردم بوده است.

شهردار کاشان اضافه کرد: برای اجرای این طرح‌ها در بدترین شرایط اقتصادی، کمبود، گرانی و تحریم‌های اقتصادی افزون بر ۸۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شد.

ابریشمی‌راد گفت: با افتخار اعلام می‌کنیم در ۲۶ ماه گذشته در کنار پرداخت ماهانه حقوق کارکنان، این اقدام‌ها نیز صورت گرفت و همه تلاش‌ها بر این است که کارآمدی دین در عرصه اداره حکومت و کشور را به جهان اثبات کنیم.

وی به ۲۶۰ طرح در دست اجرای این شهر اشاره کرد و گفت: در زمان حاضر کارکنان شهرداری کاشان مشغول اجرای طرح‌هایی در راوند، خزاق، حسن‌آباد، لتحر و طاهرآباد هستند.

شهردار کاشان تصریح کرد: اجرای این طرح‌ها بدین معنا نیست که در شهر مشکلی وجود ندارد، مشکلات کاشان زیاد و بیش از توان ما است و به علت محدودیت‌های مالی و نقدیندگی، سرعت کارها زیاد نیست.

ابریشمی‌راد با اشاره به طرح زیرگذر کاشان اظهار کرد: طرح با پیشرفت ۲۰ درصدی بر اساس برنامه پیش می‌رود و تاکنون بیش یک هزار و ۵۰۰ تن میلگرد و هشت هزار تن بتن استفاده شده است.

شهردار کاشان از نام‌گذاری این طرح به نام شهید قاسم سلیمانی خبر داد و تاکید کرد: کمیته نام‌گذاری معابر به عنوان مرجع قانونی این پیشنهاد را تصویب کرد.

وی اضافه کرد: این نام‌گذاری هیچ ارتباطی به عنوان و نام بلوار سردار شهید خادمی ندارد، زیرا بلوار شهید خادمی مسافت بین میدان مدخل تا میدان شهید منتظری به طول ۶۰۰ متر است.

منبع: ایرنا

کد خبر 406225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.