اعزام ده‌ها دستگاه تجهیزات امدادی به استان سیستان و بلوچستان

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از اعزام ده‌ها دستگاه تجهیزات و امکانات خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان پیرو دستور شهردار تهران خبر داد.

به گزارش ایمنا، مجتبی یزدانی با اشاره به اعزام ماشین‌آلات و دستگاه‌های کمک امدادی به استان سیل‌زده سیستان و بلوچستان، گفت: با توجه به دستور شهردار تهران مبنی بر اعزام ماشین‌آلات به این استان معاونت خدمات شهری در دو بخش سازمان آتش‌نشانی و سازمان مدیریت پسماند اقدام به ارسال تجهیزات و ماشین‌آلات خدمات‌رسان به این استان کرد.

وی افزود: ۳۵ نفر از پرسنل سازمان آتش‌نشانی به همراه ۱۴ دستگاه خودروی سبک و سنگین و تجهیزات مورد نیاز به این استان اعزام شدند. 

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: یک دستگاه خودروی نورافشان، دو دستگاه خودروی جرثقیل سه تن، یک دستگاه خودروی AF حریق، یک دستگاه خاور حمل تجهیزات،‌ دو دستگاه خودروی کاپرا، سه دستگاه خودروی پیکاپ و چهار دستگاه خودروی سمند مدیریتی لیست خودروهای ارسالی به این استان بوده است.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران تصریح کرد: همچنین یک دستگاه پمپ واریسکوبا به همراه متعلقات، یک دستگاه پمپ آبارا به همراه متعلقات، پنج دستگاه پمپ فوکس، ۴۰ دستگاه پمپ کف‌کش و لجن‌کش و چهار دستگاه موتور برق نیز اقلام مربوط به تخلیه آب از منازل به سیل‌زدگان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین ۱۰ دستگاه کمپرسوری اتگو و اکسور به همراه یک دستگاه گریدر، یک دستگاه بیل لاستیکی و یک دستگاه لودر از سوی سازمان مدیریت پسماند به مناطق سیل‌زده اعزام شده است.

منبع: فارس

کد خبر 406223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.