سپهبد شهید قاسم سلیمانی: به سربازی در کنار نُجَباء افتخار می‌کنم

فرمانده فقید نیروی قدس سپاه پاسداران چندی قبل در دیدار با کادر مرکزی مقاومت اسلامی نُجَباء، خود را سربازی خواند که به جهاد کنار این گروه افتخار می‌کند.

به گزارش ایمنا به نقل از مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نُجَباء در ایران، جزئیاتی از حضور چندی قبلِ فرمانده فقید نیروی قدس سپاه پاسداران در مقر مرکزی نُجَباء، ساعاتی پیش از آرشیو این جنبش خارج شد.

سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» در این ملاقات که با حضور تعدادی از کادر ارشد نُجَباء برگزار شد، اظهار داشت: به حضور در این جلسه گران‌بهای جهادی و مهم افتخار می کنم و خوشحالم که در این جمع محترم حاضرم.

وی سپس با اشاره به دبیرکل نُجَباء خاطرنشان ساخت: در مقاومت افراد وارسته‌ای حاضر هستند، به‌ویژه جناب شیخ (اکرم الکعبی) که از شخصیت‌های مهم مقاومت است؛ و همچنین برادران دیگر در مقاومت که بعضی از آن‌ها شهید می‌شوند و بعضی دیگر هنوز زنده‌اند.

فرمانده شهید جبهه مقاومت در ادامه گفت: در حقیقت من سربازی کنار شما هستم و به سربازی کنار این گروه مجاهد اهل‌بیتی افتخار می‌کنم.

نکته مهم بیانات حاج‌قاسم سلیمانی در جمع اعضای ارشد جنبش نُجَباء، حمایت ایشان از مطالبات به‌حق ملت عراق بود.

وی بخش پایانی سخنان خود را به این موضوع اختصاص داد و تصریح کرد: وظیفه ما در جمهوری اسلامی، دفاع از ملت عراق، مرجعیت و همه مجاهدان حاضر در میدان است؛ و از مطالبات به‌حق ملت عراق دفاع می‌کنیم.

کد خبر 406216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.