نمایش آثار کارگاه «مهر سلیمان» در دهه فجر

کارگاه آموزشی «مهر سلیمان» با حضور مربیان رشته ی نقاشی بخش آموزش حوزه هنری و تعدادی از هنرجویان این رشته در مقابل ساختمان خانه هنرمندان اصفهان برگزار شد و نقاشی ها و آثار تولید شده در این کارگاه تا دهه فجر تکمیل می شوند و به مناسبت شهادت سردار سلیمانی در دهه فجر به نمایش در می آیند.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، حوزه هنری این استان به مناسبت شهادت مظلومانه سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی کارگاه یک روزه «مهرسلیمان» را با موضوع شهادت وی با حضور ۲۷ نفر از مربیان و هنرجویان رشته نقاشی برگزار کرد.

زهرا جعفر پور مدیر خانه هنرمندان اصفهان با اشاره به برگزاری این کارگاه در فضای باز و استقبال هنرجویان نقاش و همچنین افراد رهگذر از این کارگاه گفت: در این کارگاه هنرجویان به مناسبت فرارسیدن چهلم سردار سلیمانی و دهه فجر آثاری را با تکنیک های مختلف آبرنگ، پاستل، رنگ و روغن و سیاه قلم و ... بر روی بوم و مقوا طراحی کردند.

وی افزود: این آثار با موضوع سردار سلیمانی و همچنین انقلاب اسلامی ایران در ساعت ۱۴ الی ۱۷ بعدازظهر روز پنج شنبه ۲۶ دیماه در خانه هنرمندان اصفهان واقع در پارک ایثارگران برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: نقاشی ها و آثار تولید شده در این کارگاه تا دهه فجر تکمیل می شوند و به مناسبت شهادت سردار سلیمانی در دهه فجر به نمایش در می آیند.

کد خبر 406214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.