مرگ قطعی یک مدعی/ تحریم بهتر از تسلیم

مهدی طارمی ستاره جوان باشگاه ریو آوه بعد از درخشش در لیگ پرتغال و گلزنی مقابل بنفیکا موردنظر پورتو پرتغال قرار گرفته است.

به گزارش ایمنا، مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -شنبه۲۸ دی- در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می‌خوانید:


"خبرورزشی" با عنوان "یا اینجا یا هیچ جا" و مکمل کردن این عنوان با عکس ورودی ورزشگاه آزادی خواستار انصراف تیم‌های ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا شد، موضوعی که به دلیل محرومیت تیم‌های ایرانی از میزبانی در آسیا دور از انتظار نیست.

"ایران ورزشی" با عنوان "انتقال رویایی به خانه اژدها" از پیشنهاد رسمی باشگاه پورتو به مهدی طارمی ستاره ایرانی ریو آوه نوشت، انتقالی که مهدی را در آستانه همبازی شدن با ایکر کاسیاس و په په قرار می‌دهد.

"گل" با عنوان "جنگ جوانی دوم" از تقابل جذاب و مهیج یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی روی نیمکت‌های پرسپولیس و استقلال نوشت، تقابلی که می‌تواند به جدال قهرمانی در هفته‌های پایانی شناخته شود.

"فرهیختگان" نیز عنوان اول خود را به موضوع محرومیت تیم‌های باشگاهی ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا از میزبانی اختصاص داد و با عنوان "تهدید به انصراف روی میز ایران" از موضع جدی فدراسیون مقابل بازی سیاسی کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت.

"هدف" با عنوان "مرگ قطعی یک مدعی" از تساوی شهرخودرو با سرمربی جدید این تیم مقابل تیم قعرنشین شاهین شهرداری بوشهر نوشت، جدالی که نتیجه آن نشانی از نتایج دوران یحیی را ندارد و جدایی سرمربی این تیم گویا این تیم را به زوال سوق داده است.

"پیروزی" با عنوان انتقادی "خود کرده تدبیر نیست" موضوع محرومیت میزبانی را به خالی شدن صندلی مدیریت فدراسیون از افراد بزرگ مربوط دانست.

"صدای سپاهان" با عنوان "نقش جهان در حسرت لیگ قهرمانان" از داستان عجیب نقش جهان و بازی‌های آسیایی نوشت، دو خط موازی که امسال در حال نزدیک شدن بودند که با محرومیت کنفدراسیون فوتبال آسیا به نحوی نقش جهان در حسرت آسیا بماند.

"سبز سبزم" با عنوان "ذوب آهن مدل جدید آماده جبران روزهای تلخ" از تمرینات پرنشاط گاندوها با سرمربی جدید این تیم نوشت، سرمربی که مانند ذوب آهن در سودای برگشتن به روزهای اوج خود است.

کد خبر 406207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.