رفع سدمعبر در کرمانشاه شبانه‌روزی شد

مدیرکل اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری کرمانشاه از رفع سد معابر عمومی و میادین شهر توسط نیروهای واحد اجرائیات شهرداری کرمانشاه خبر داد.

غلامرضا شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به شبانه‌روزی شدن رفع سد معبر، اظهار کرد: این ستاد فعالیت خود را از ساعت ۱۹ تا یک بامداد به صورت مستمر در سطح شهر کرمانشاه شروع می‌کند.

وی با اشاره به اجرای طرح ضربتی رفع سد معبر در معابر پرتردد کلانشهر کرمانشاه، افزود: با هدف رفاه حال شهروندان در معابر، طرح ضربتی جمع‌آوری بساط گستران و دستفروشان که در ساعات شب فعالیت دارند، اجرایی شده است.

شهبازی گفت: پیاده‌روهای سطح شهر متعلق به همه شهروندان است و مسئولان نیز در این راستا تلاش دارند تا از آلودگی فضای بصری شهر جلوگیری کنند.

مدیرکل اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری کرمانشاه با اشاره به اینکه نیروهای اجرائیات جهت جلوگیری از سدمعبر و تخلفات ساختمانی به صورت شبانه‌روز در حال گشت‌زنی هستند، ادامه داد: ماموران اداره کل اجرائیات به منظور جلوگیری از نارضایتی شهروندان، موظف به جمع‌آوری اقلام دستفروشان که شبانه اقدام به فروش اجناس خود می‌کنند و همچنین ایجاد ترافیک و گاها امنیت شهروندان را به خطر انداخته‌اند، هستند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت تمایل می‌توانند هر گونه پیشنهاد، انتقاد و شکایات خود در این خصوص با شماره تلفن‌های ۲-۳۸۲۲۵۷۱۱ مطرح تا در اسرع وقت به در خواست آن‌ها رسیدگی شود.

کد خبر 406194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.