اجرای طرح داوطلبانه پاکسازی ناژوان باحضور ۱۰۰ فعال محیط زیست

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: طرح داوطلبانه پاکسازی پارک جنگلی ناژوان و جمع‌آوری زباله و مواد بازیافتی با همکاری شرکت توسعه مجتمع های سیاحتی فرهنگی سپاهان و با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از اعضای سازمان‌های مردم نهاد فعال در این حوزه اجرا شد.

سیدرسول هاشمیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طرح داوطلبانه پاکسازی ناژوان به مناسبت روز ملی هوای پاک و با مشارکت سازمان مدیریت پسماند، سازمان فرهنگی تفریحی ورزشی شهرداری، باشگاه فرهنگی ورزشی  فولاد مبارکه سپاهان، مجمع فعالان زیست محیطی اصفهان، گروه‌های کوهنوردی اجرا شد.

وی ادامه داد: در این طرح، جاده سلامت شماره یک حدفاصل ایستگاه‌های اول و دوم تله سیژ به طول تقریبی سه کیلومتر پاکسازی شد.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان تصریح کرد: در طرح داوطلبانه پاکسازی پارک جنگلی ناژوان سعی کردیم از توان اعضای سازمان‌ها و نهادهای اجتماعی استفاده شود تا نتیجه‌ای خوب و قابل قبول دریافت کنیم.

وی با اشاره به اجرای طرح پاکسازی پارک جنگلی ناژوان به صورت ماهانه در ناژوان، افزود: قصد داریم با مشارکت سایر نهادهای اجتماعی بتوانیم به صورت منظم و ثابت هر ماه اقدام به اجرای این طرح در نقاط مختلف ناژوان کنیم.

هاشمیان گفت: در این طرح بیش از ۳۰ کیلو زباله و مواد بازیافتی به همراه مقدار قابل توجهی فیلتر استفاده شده سیگار که در سطح مجموعه رها شده بود، جمع آوری شد.

کد خبر 406181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.