۴۶ میلیارد ریال پروژه در منطقه ۱۲ آماده بهره برداری است

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان از پیشرفت ۱۰۰ درصدی احداث چندین پروژه عمرانی به ارزش ۴۶ میلیارد ریال در این منطقه خبر داد و گفت: این پروژه‌ها شامل خیابان‌سازی ورودی، احداث فرهنگسرا و مجموعه فرهنگی، ورزشی شهرک مهدیه است.

علی باقری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به اینکه امروزه زنان در عرصه کار و تولیدات از جایگاه بسزایی برخوردار هستند، شهرداری منطقه ۱۲ با طراحی و جانمایی مناسب اقدام به ساخت مرکزی برای آموزش‌های مهارتی ویژه زنان سرپرست خانوار در این منطقه کرده است.

وی افزود: این پروژه با مبلغی بالغ بر۴۰۰ میلیون ریال در زمینی به متراژ ۳۲۵ متر مربع و زیربنای یک‌هزار و ۱۲۲ متر مربع به اجرا درآمده است.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با اشاره به احداث یک فرهنگسرا در شهرک کوثر، تصریح کرد: از دیگر مجموعه‌های آماده افتتاح این منطقه فرهنگسرایی واقع در شهرک کوثر بوده که این مجموعه در زمینی به مساحت ۳۳۷ متر و زیر بنای ۶۵۰ متر با مبلغی بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال آماده بهره‌برداری است.

وی از افتتاح مجموعه فرهنگی ورزشی شهرک مهدیه خبر داد و تصریح کرد: این مجموعه در شهرک مهدیه واقع در خیابان امام خمینی(ره) است که با هدف ارتقاء سرانه فرهنگی و ورزشی این منطقه طراحی و اجرا شده و آماده بهره‌برداری است.

باقری ادامه داد: از مشخصات فنی مجموعه فرهنگی ورزشی شهرک مهدیه زمینی به متراژ ۸۱۵ متر مربع با زیربنای ۸۸۰ متر مربع و محوطه ۴۱۵ متر مربع است که با صرف اعتباری افزون بر ۲۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال احداث شده و به زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: از دیگر پروژه های این منطقه می‌توان به خیابان سازی ورودی شهرک مهدیه اشاره کرد که از سالیان گذشته جزء درخواست های شهروندان این منطقه بوده و امسال با تلاش این منطقه اجرا شده است.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: این خیابان‌سازی جهت تعریض خیابان ورودی شهرک با ۳۸۰متر طول و ۲۰ متر عرض با هزینه شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اماده افتتاح است.

کد خبر 406180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.