اعزام تیم دوم شهرداری اصفهان به سیستان و بلوچستان

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان از اعزام تیم دوم شهرداری به سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: تیم اول اعزامی از اصفهان تاکنون تخلیه آب از ۳۰ منزل در کنارک را انجام داده‌اند.

حسین امیری در گفت وگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: در راستای کمک‌رسانی به مردم سیل زده استان سیستان و بلوچستان، دو گروه از نیروها و امکانات و تجهیزات شهرداری اصفهان به این استان اعزام شدند.

وی افزود: گروه اول اعزام شده شهرداری اصفهان روز گذشته به محل حادثه در شهر کنارک رسیدند و نسبت به کمک‌رسانی و تخلیه آب از منازل مردم اقدامات لازم را انجام دادند.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان تصریح کرد: تاکنون تخلیه آب از ۳۰ باب از منازل و سه معبر اصلی شهر کنارک انجام شده و پاکسازی لازم صورت گرفته است.

وی گفت: نیروهای اعزامی شهرداری اصفهان در تلاش هستند آب های جمع شده اطراف محله های کنارک را با توجه به امکانات و پمپ‌های ویژه‌ای که به همراه دارند، جمع‌آوری کنند.

امیری ادامه داد: تیم دوم اعزامی شهرداری اصفهان شب گذشته همراه با شش دستگاه ماشین آلات سنیگن شامل تانکر آب راهی استان سیستان و بلوچستان شدند تا فردا به تیم اول در شهر کنارک ملحق شوند.

وی گفت: در مجموع تاکنون حدود ۲۶ نفر از نیروهای انسانی شهرداری اصفهان همراه با امکانات و تجهیزات مناسب و پمپ‌های آب و بیش از ۱۲ دستگاه خودرو به محل شهر سیل زده کنارک اعزم شده‌اند.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان اظهارکرد: در حال حاضر برنامه‌ای برای بازگشت نیروها و امکانات شهرداری اصفهان از استان سیل‌زده سیستان و بلوچستان نداریم و تا زمانی که نیاز به امداد رسانی وجود داشته باشد، نیروها در این استان حضور خواهند داشت.

کد خبر 406176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.