اوپو F۱۵ چه ویژگی‌هایی دارد؟

شرکت چینی اوپو از جدیدترین عضو خانواده F، با نام F۱۵ که دارای طراحی مشابه اوپو A۹۱ است، رونمایی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت اوپو به فاصله کوتاهی پس از معرفی گوشی اوپو A۹۱، جدیدترین مدل خانواده F یعنی "Oppo F۱۵" را معرفی کرد؛ اوپو F۱۵ دارای صفحه نمایش ۶.۴ اینچی آمولد (AMOLED) بوده، نسبت تصویر آن ۲۰ به ۹ و وضوح تصویر این گوشی هوشمند ۱۰۸۰ * ۲۴۰۰ پیکسل است. حسگر اثر انگشت  اوپو F۱۵ در قسمت زیر صفحه نمایش قرار دارد که با گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی این گوشی نیز در بریدگی قطره‌ای شکل بالای نمایشگر قرار دارد؛  شرکت اوپو ادعا کرده که قفل این گوشی تنها در عرض ۰.۳۲ ثانیه باز خواهد شد.

محصول جدید اوپو دارای دوربین چهار گانه است که در پنل پشتی آن قرار دارد. دوربین اصلی عریض این گوشی ۴۸ مگاپیکسل بوده و سه دوربین دیگر آن نیز به ترتیب ۸، ۲ و ۲ مگاپیکسل است. یکی از دوربین‌های دو مگاپیکسلی اوپو F۱۵ نیز دارای حسگر تشخیص عمیق است، دوربین دو مگاپیکسلی دیگر برای عکسبرداری از سوژه‌های نزدیک به کار می‌رود و در نهایت لنز هشت مگاپیکسلی فوق عریض برای عکسبرداری با زاویه زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قدرت این گوشی هوشمند توسط چیپست هلیو P۷۰ تامین می‌شود؛ این نوع پردازنده مدیاتک، دارای هشت هسته پردازشی با فرکانس ۲.۱ گیگاهرتز است. این مدل گوشی دارای هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است، البته از کارت حافظه microSD نیز پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین می‌توان از این طریق حافظه گوشی را افزایش داد.

گوشی هوشمند اوپو F۱۵ توسط یک باتری چهار هزار میلی آمپر ساعتی و با استفاده از یک شارژر ۲۰ واتی شارژ می‌شود. این گوشی با سیستم عامل اندروید ۹ پای و رابط کاربری Color OS ۶.۱ در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

قیمت گوشی اوپو F۱۵ ، ۲۸۲ دلار ارزیابی شده است و در رنگ‌های سفید و مشکی عرضه می‌شود.

کد خبر 406154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.