نورچشمی آمریکا در منطقه زودتر از ٢٥ سال نابود می‌شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: پس از بیرون راندن استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی، حمله موشکی به پایگاه نظامی آمریکا سومین ضربه محکم ایران به او بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه های عبادی-سیاسی نماز جمعه این هفته در محل مصلی امام خمینی(ره) اصفهان‌ گفت: ذکر خدا به معنای یاد خدا است و همچنین  یاد خدا مانند شکر چند رتبه دارد و مهمترین نوع ذکر، ذکر قلبی و یاد خدا در مورد عمل است.

امام جمعه اصفهان با ذکر این آیه از قرآن که «مؤمنین کسانی هستند که زمانی که یاد خدا را می کنند دلهایشان می لرزد» یادآور شد: همه اعمال انسان ها نوشته خواهد شد و انسان در قیامت أعمال خود را مشاهده می کند.

طباطبایی نژاد با اشاره به رحلت مرحوم آیت الله محلاتی خاطرنشان کرد: آیت الله محلاتی سالها در خدمت امام و مقام معظم رهبری بود و معمولا وجوهات با نظارت وی جمع آوری می‌شد و همه عمر خود را  خدمتگزار انقلاب بود.

وی با اشاره به حادثه سقوط هواپیمایی اوکراینی افزود: این اتفاق و جانباختن مسافران آن غمی بود بعد از شهادت سردار سلیمانی که بر دلها نشست، درگذشت این عزیزان را به همه  مردم ایران تسلیت می‌گویم.

امام جمعه اصفهان گفت: در چند هفته اخیر حوادث تلح و شیرینی در کشور رخ داد، اما همه باید در این تلخی ها و شیرینی ها شریک باشند و اینکه برخی ها شیرینی برخی رخدادها را به تلخی می کشند و گوش به دهان دشمنان می دهند و با همه جنایت های آمریکا به حرف او و سفیر انگلستان که بر خلاف قوانین جوانان را در دانشگاه تهییج می کند گوش می دهند.

طباطبایی نژاد افزود: در دنیا وجود ندارند کسانی که خطایی بزرگ انجام دهند و با صداقت مانند سردار سلامی خطای خود را قبول کنند. سردار سلامی حافظ کل قرآن و همتای سردار سلیمانی است.

وی خاطرنشان کرد: خطا از همه انسان ها سر می زند. از همین زمانی که دشمن اعلام می‌کند چندین موشک کروز به طرف ایران شلیک کرده است  همه نیرو ها آماده باش هستند تا از امنیت کشور دفاع کنند و از همین رو هواپیمایی را به اشتباه کروز تشخیص می دهند. سردار سلامی که متخصص پدافند هوایی است گفت که هواپیما در رادار مانند موشک کروز است.

وی تاکید کرد: روز پس از این حادثه قرار شده است که بعد از انجام تحقیقات به مردم علت آن اعلام شود. کار به این مهمی را باید فکر کرد و به مردم اعلام کرد اما سپاه عزیز اعلام کرد که ما هواپیما را هدف قرار دادیم.

طباطبایی نژاد ادامه داد: ما در طول تاریخ انقلاب سه ضربه محکم به آمریکا و استکبار وارد کرده ایم اولین ضربه پیروزی انقلاب به رهبری امام و اخراج مزدوران استکبار از ایران بود، دومین ضربه تسخیر لانه جاسوسی بود و سومین ضربه ای که به استکبار وارد شد سیلی بود که به آمریکا زده شد و از همین رو مقام معظم رهبری این سیلی را ایام الله دانستند.

وی تاکید کرد: این سیلی به مهمترین پایگاه آمریکا در منطقه زده شد که مدعی شدند اتفاق خاصی رخ نداده است یعنی کسی در این خرابه هایی که امروز نشان می دهید نبوده است در صورتی که صدها جنازه را با کیسه از پایگاه خارج کردند. تعدادی را برای معالجه به اسرائیل برده اند. در صورتی که موشک ها دقیق به هدف برخورد کرده است و این نشانه عزت است باید دست سپاه و ارتش را را به خاطر این عزت بوسید.

امام جمعه اصفهان تاکید کرد: اگر تعداد کشته ها و خسارت ها را آمریکا اعلام می‌کرد مردم کشورش خواستار جواب می شدند و آنها می دانند که جواب علیه ایران جواب هایی را به دنبال دارد. همانطوری که نورچشمی آمریکا در محاصره کشورهای مقاومت است و زودتر از ٢٥ سال نابود خواهد شد.

کد خبر 406137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.