سامانه بارشی از امروز در اصفهان فعال است

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به بارش های خفیف و پراکنده روز گذشته در سطح استان، گفت: روزهای شنبه و یکشنبه بارش ها در بسیاری از مناطق به ویژه نیمه غربی استان اصفهان تقویت خواهد شد.

ابراهیم هنرمند در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به گذر امواج ناپایدار از روی استان، اظهار کرد: وضعیت جوی بسیاری از مناطق استان از امروز به صورت قسمتی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد خواهد بود؛ همچنین غبار محلی در مناطق مرکزی استان را شاهد هستیم.

وی ادامه داد: بارش برف از اواخر وقت امروز در نیمه غربی، شمالی و شمال شرقی استان اصفهان پیش بینی می شود، این بارش ها روزهای شنبه و یکشنبه در بسیاری از مناطق استان تقویت خواهد شد.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به افزایش یک تا دو درجه ای دما در ۲۴ ساعت آینده، افزود: چوپانان با دمای ۱۵ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای چهار درجه سانتی گراد زیر صفر به ترتیب گرمترین و سردترین مناطق استان پیش بینی می شود.

هنرمند بیان کرد: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۱۰ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به یک درجه سانتی گراد زیر صفر می رسد.

وی با اشاره به بارندگی های روز گذشته در سطح استان اصفهان، گفت: بیشترین میزان بارش از فریدونشهر با میانگین ۱.۶ میلی متر ( سه سانتی متر برف)، داران با میانگین سه دهم میلی متر ( یک سانتیمتر برف) و خوانسار با میانگین نیم میلی متر ثبت شده است؛ همچنین بارش های خفیف و پراکنده ای در شهرهای چادگان، میمه، علویجه و بویین میاندشت گزارش شده است.

کد خبر 406133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.