هیچ ابلاغی از تغییر محل و زمان بازی با الکویت به دست ما نرسیده است

معاون باشگاه استقلال در خصوص شایعه تغییر تاریخ و مکان بازی با الکویت صحبت کرد.

به گزارش ایمنا، بهرام امیری در خصوص خبری مبنی بر تعویق دیدار استقلال با الکویت و برگزاری آن در زمین بی‌طرف منتشر شده اظهار داشت: ملاک برای ما ابلاغ و اعلام رسمی از سوی مراجع ذی‌صلاح است نه ادعای یک خبرنگار کویتی. تا این لحظه هیچ ابلاغی مبنی بر تغییر زمان بازی و تغییر محل آن به ما نشده و به همین دلیل بازی برای ما همان یک بهمن و در ورزشگاه آزادی خواهد بود.

وی افزود: ما همه شرایط لازم را برای میزبانی از الکویت در ورزشگاه آزادی در زمان اعلام شده را فراهم کردیم و هیچ مشکلی وجود ندارد و موردی نداریم که بتوانند از آن اشکال بگیرند.

معاون باشگاه استقلال در مورد شایعه جذب بازیکن ژاپنی هم گفت: این ها همه شایعاتی است که نمی‌دانم از سوی چه افرادی راه می‌افتد ولی هدفشان قطعاً بالا بردن انتظار هواداران استقلال و بردن فضای نقل و انتقالات باشگاه به سمت احساسات است ولی ما بدور از این هیاهو و حواشی در نقل و انتقالات فعالیت‌مان را جلو می‌بریم.

امیری در مورد اینکه چه بازیکنانی مد نظر استقلال هستند هم عنوان کرد: کادرفنی با دقت و وسواس بالا مشغول بررسی بازیکنان خارجی مختلف است و هر روز تا پاسی از شب این بررسی انجام می‌شود تا بهترین گزینه که می‌تواند به استقلال کمک کند معرفی شده و ما اقدامات لازم برای جذب او را انجام دهیم.

منبع: ایلنا

کد خبر 406126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.