تدابیر شدید امنیتی در ۱۱ پایگاه آمریکا و انگلیس در کویت

روزنامه کویتی القبس نوشت: به دنبال تشدید تنش در منطقه، یازده سایت و مقر نیروهای ویژه آمریکایی و انگلیسی و خانه‌های دیپلمات‌هایشان در کویت تحت تدابیر شدید امنیتی قرار گرفته است.

روزنامه کویتی «القبس» اعلام کرد که یازده پایگاه و مقر ویژه نیروهای آمریکایی و انگلیسی در کویت در چارچوب توافقنامه‌های دفاعی مشترک تحت تدابیر شدید امنیتی قرار گرفته است.

منابع آگاه به این روزنامه گفتند که تشدید تدابیر امنیتی همچنین شامل برخی خانه‌های مقامات و دیپلمات‌های آمریکایی و انگلیسی در کویت هم می‌شود.

به گفته این منابع یک تیم کامل از همه حوزه‌های دستگاه‌های امنیتی در وزارت کشور کویت برای نظارت بر راهبرد تامین امنیت و دفع خطر از منافع آمریکایی و انگلیسی تشکیل شده است.

منابع مذکور گفتند: «کویت در کمال امنیت به سر می‌برد و این تدابیر به منظور احتیاط و به موازات ناآرامی‌های رو روز افزون در منطقه اتخاذ شده است و وزارتخانه‌های دفاع و کشور، گارد ملی و دیگر طرف‌های ذیربط با حفظ امنیت کویت در این باره در هماهنگی مستمر به سر می‌برند».

پایگاه‌های ارتش آمریکا در کویت شامل  پایگاه هوایی علی السالم، کمپ عریفجان، پایگاه هوایی احمد ال‌جابر و  پایگاه هوایی پادشاهی کویت است.

  منبع: فارس

کد خبر 406118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.