میناوند: تیم امید با اتفاق المپیک را از دست داد

پیشکسوت تیم ملی و باشگاه پرسپولیس با اشاره به عملکرد خوب تیم امید در مقایسه با دوره‌های قبلی گفت: این تیم روی اتفاقات حذف شد و بازیکنان چندین موقعیت ۱۰۰ درصدی و حتی دروازه خالی را در دیدارهای ازبکستان و کره جنوبی از دست دادند.

به گزارش ایمنا، مهرداد میناوند با اشاره به حذف تیم فوتبال امید ایران از رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو اظهار داشت: عمکلرد تیم ایران در این دیدارها نسبت به سایر ادوار بهتر بود و دیدید که به خاطر تفاضل گل نتوانست از گروهش صعود کند. با این حال به بازیکنان تیم امید و کادر فنی این تیم خسته نباشید می‌گویم.

وی افزود: تیم ما روی اتفاقات حذف شد چرا که در دیدار با ازبکستان و کره ما حتی چند دروازه‌خالی را گل نکردیم. در مجموع بازیکنان ارزنده‌ای در تیم امید بودند که باید به آنها خسته نباشید گفت.

این کارشناس فوتبال ایران با اشاره به تغییرات صورت گرفته مکرر در کادر فنی تیم امید در طول چند ماه تصریح کرد: شاهد تغییرات  مکرری  بودیم و از دید من همین موضوع بود که بازیکنان را تحت تاثیر تفکرات مختلف قرار داد و باعث بر هم خوردن تمرکز بازیکنان شد. تیم امید بازیکنان ارزنده‌ای دارد که خود را بارها ثابت کرده‌اند.

وی تاکید کرد: باید تیمی به نام امید داشته باشیم نه اینکهز در آستانه مسابقات یادمان بیفتد که باید چنین تیمی را ایجاد کنیم. این کار به هیچ وجه خوب نیست.

تیم فوتبال امید ایران که با تیم‌های ازبکستان،   کره جنوبی و چین در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا و انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو هم‌گروه بود، بعد از تساوی برابر ازبکستان، شکست برابر کره و پیروزی برابر چین با کسب چهار امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به ازبکستان در گروه خود سوم شد و نتوانست جواز حضور در مرحله حذفی را پیدا کند. با این حساب حسرت تیم المپیک ایران برای حضور در المپیک به  ۴۸  سال افزایش یافت.

میناوند در رابطه با حضور یحیی گل‌محمدی روی نیمکت پرسپولیس نیز خاطرنشان کرد: در این مدت اتفاقات عجیب و غریب زیادی رخ داد. شرایط پرسپولیس در زمان کالدرون بیشتر رو به لجبازی می‌رفت و این برای تیمی که در صدر جدول حضور داشت، به هیچ وجه خوب نبود. باید این شوک به پرسپولیس داده می‌شد و از دید من با توجه به حضور یحیی گل‌محمدی می‌توانیم منتظر روزهای خوب در پرسپولیس باشیم.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: بسیار مهم است،  کسی که در تیم کار می‌کند، از خانواده پرسپولیس باشد. در حال حاضر از مدیریت گرفته تا کادر سرپرستی و فنی همه پرسپولیسی هستند و این بهترین اتفاق ممکن است. با این حساب می‌توانیم منتظر روزهای خوب در پرسپولیس باشیم.

وی خاطرنشان کرد: از طرفی بازیکنانی که از پرسپولیس جدا شدند، نحوه جدایی آنها به نظر من یک فرهنگ در فوتبال ایران بود، اینکه بازیکنی با کمترین دلخوری از تیم جدا شود. در مجموع به این تیم برای موفقیت‌های بزرگ می‌توان خوشبین بود.

منبع: ایرنا

کد خبر 406107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.