اعزام ۱۴ خودروی آتش‌نشانی به سیستان و بلوچستان

مدیر روابط عمومی خدمات شهری شهرداری تهران گفت: ۳۵ نفر از پرسنل سازمان آتش نشانی به همراه ۱۴ دستگاه خودروی سبک و سنگین را به محل اعزام کردیم.

به گزارش ایمنا، اعظم ابراهیمی با اشاره به اعزام امکانات و تجهیزات به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: پیرو دستور شهردار تهران، معاونت خدمات شهری و محیط زیست در دو بخش سازمان آتش‌نشانی و سازمان مدیریت پسماند تجهیزات و ماشین‌آلات فوق را جهت اعزام به استان سیستان و بلوچستان آماده کرده است.

وی افزود: در بخش آتش‌نشانی ۳۵ نفر از پرسنل سازمان آتش نشانی به همراه ۱۴ دستگاه خودروی سبک و سنگین را به محل اعزام کردیم.

مدیر روابط عمومی خدمات شهری شهرداری تهران تصریح کرد: خودروی نورافشان یک دستگاه، خودرو جرثقیل سه تنی دو دستگاه، خودرو AF حریق یک دستگاه، خاور حمل تجهیزات یک دستگاه، خودروی کاپرا دو دستگاه، خودروی پیکاب سه دستگاه، خودروی سمند چهار دستگاه، پمپ واریسکوبا متعلقات مربوطه یک دستگاه، پمپ ابارا با متعلقات مربوطه یک دستگاه، پمپ فوکس پنج دستگاه، پمپ کف کش و لجن کش ۴۰ دستگاه و موتور برق چهار دستگاه از جمله تجهیزاتی است که به سیستان و بلوچستان اعزام شده است.

منبع: مهر

کد خبر 406092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.